kaklemor Skrevet 18. mai 2012 #1 Skrevet 18. mai 2012 I august begynner lille (store) babyen min i barnehage og jeg bare lurer litt på hva av klær osv som er lurt å ha? Jeg kjenner jeg kommer til å synes det er fælt og huttetu men tenker han vil ha så mye glede og moro der Har to tantebarn som har gått der og vet bhg er kjempefin er tom ei som har hatt meg i bhg før der også I tillegg kommer jeg til å være høygravid og hormonell så dette blir bra
solstråle- g09 og ?12 Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 1 god vinterdress 1 sett regnklær/regndress 1 par støvler 1 par vinterstøvler 1 god varm lue 3-4 sett ullundertøy 2-3 fleecesett 7-8 par strømpebukser 1 tynn fleecedress 1 tynn ulldress 2 stk ullhalser 1-2 par vanter Noen par med tykke sokker med antiskli ( feks ulvang)/gode tøffler Dette er en liste over hva gullgutten har brukt i b.hagen,og dom har vært uunnværlig hos oss høst/vinterstid greit med godt ullundertøy og tynne fleecesett om vinter og kald høst dag, da de vertfall i guttungens b.hage tar av dem genser og bukse inne lykke til med barnehagestart
Lille- MO Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Å supert, dette har jeg lurt pÅ og! den listen der skal jeg skrive ned:) tenkte Å kjøpe inn innesko/sandaler ogsÅ. samt drikkeflaske og flere matbokser Navnelappene er allerede bestilt hos askeladden
kaklemor Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. mai 2012 1 god vinterdress 1 sett regnklær/regndress 1 par støvler 1 par vinterstøvler 1 god varm lue 3-4 sett ullundertøy 2-3 fleecesett 7-8 par strømpebukser 1 tynn fleecedress 1 tynn ulldress 2 stk ullhalser 1-2 par vanter Noen par med tykke sokker med antiskli ( feks ulvang)/gode tøffler Dette er en liste over hva gullgutten har brukt i b.hagen,og dom har vært uunnværlig hos oss høst/vinterstid greit med godt ullundertøy og tynne fleecesett om vinter og kald høst dag, da de vertfall i guttungens b.hage tar av dem genser og bukse inne lykke til med barnehagestart Takk for super liste Alltid greit å få slikt fra de med bhg-unger :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå