cici83 Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 er spesielt øm i håndledd og ankler .. synes det er veldig ubehagelig.. noen andre som har det ? og er det noe jeg kan gjøre ? 36+5 uker ...
MammaElisabeth Skrevet 18. mai 2012 #2 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har det samme, anklene har vært sånn siden uke 25, håndleddene begynte rundt uke 29. Har dessverre ingen gode råd - kanskje andre har???
Frenzia Skrevet 18. mai 2012 #3 Skrevet 18. mai 2012 Har det sånn jeg også, og det forplanter seg ofte opp i overarmene. Har ingen tips, dessverre. Jeg prøver bare å huske på å tøye ut litt og rulle litt med leddene mens jeg ligger og når jeg reiser meg opp. Jeg antok at det hadde med væskeoppsamling i kroppen å gjøre, og det faktum at jeg ikke beveger meg like mye som før, særlig pga bekkenplagene.
Twisty Skrevet 18. mai 2012 #4 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har veldig vondt i fingerleddene, spesielt om morgenen. Det er nok pga vannoppsamling. For meg hjelper det å ta et varmt bad. Det mykere opp.
Mamma&skatt Skrevet 18. mai 2012 #5 Skrevet 18. mai 2012 her og, fingre, ankler, knær,håndledd og overarmer.. mannen må til tider skjære brød for meg, og noen netter våkner jeg av at det gjør vondt, spesielt i tommelleddene. ingenting å gjøre med det sier legen..
cici83 Skrevet 18. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2012 så dette er sikert ganske normalt.. har en del vann i kroppen for tiden så det er som flere sier sikkert bundet opp til det.. nå som du sier det twisty så pleier det å være litt bedre etter en dusj skal huske på det når det er ekstra vondt takk
.Lillemy. Skrevet 18. mai 2012 #7 Skrevet 18. mai 2012 Har også en del vann i kroppen, mest i leggene og anklene, her hjelper det veldig å sitte med beina høyt. :-) Om ettermiddagen er leggene stramme og harde, og anklene er gode og runde, hihi, men etter en stund med avslapping på sofaen med beina høyt, er leggene og anklene vanlige og myke igjen, :-)
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 18. mai 2012 #8 Skrevet 18. mai 2012 Haha så godt å se at det ikke bare er meg! Mister følelsen i armer/hender om natten. Og utrolig stive og ømme ledd... Ikke si noe til samboeren min, men nå angrer jeg bittelitt på at jeg var så motvillig til å sette inn badekar på det nye badet....tror det hadde vært godt for hele kroppen med ett varmt bad. MEN jeg kommer aldri til å innrømme det for han hehe
eviglykke Skrevet 18. mai 2012 #9 Skrevet 18. mai 2012 Jeg er faktisk sykemeldt på 5.uka grunnet dette... så JA, jeg sliter med ømme ledd. Carpal tunnel syndrom i sterk(!) grad. Utrolig painful, og jeg er heeeelt ubrukelig. Får liksom ikke brukt hendene mine til noe. Kjedelig, vil så gjerne bake og strikke og ikke minst jobbe frem til permisjon. Dengang ei. Bruker skinner nesten 24/7, samt at jeg smører på en avkjølende krem til tider. Ellers er det visst bare å føde barnet som hjelper Hang in there!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå