Gå til innhold

Forvirra vegglus.. :)


Mammaaaa?

Anbefalte innlegg

Herreli.. Sitter her og kjenner på alle mulige symptomer/følelser, spesielt på at det skal gå galt... Testa positivt i går, tre ulike tester fordelt utover hele dagen. Siste test var digital og viste 1-2 uker gravid. Er altså 4+? sånn omtrent.

Likevel sitter jeg her og kjenner på mensmurringene som kommer og går, og er helt sikker på mensen kommer i løpet av natta.. Mest sannsynlig ikke, siden samme følelsen har vart i omtrent en uke, men jeg er så redd for at det skal gå galt. Masse spørsmål, som skal livmortappen kjennes hard, øm og langt nede ut? Er prikkingen nedover lysken uvanlige smerter eller livmora som allerede er i gang med å utvide seg? Noen som har peiling?

 

Dette var ikke planlagt, men etter å ha vært gjennom hele følelsesregisteret på to døgn og en gøbbe som synes dette var storarta, kjenner jeg allerede en enorm frykt for å miste. Snakk om fullstendig panic her.. Har stort sett hodet på riktig plass, men nå er jeg ei forvirra vegglus av dimensjoner! Blir nok ny "skalbareforsikremegengangtilomdetfortsattstemmer" test i morgen.. :P

 

Måtte bare få det ut.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange takk! Tar det som et tegn på at symptomene foreløpig er normale. :)

 

Fortsatt oppspilt og veldig mange følelser i sving... Satser på det roer seg om noen dager.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner igjen følelsene du beskriver.jeg testet positivt 3pluss4dager.Så jeg testet sikkert 5-6 ganger etter det.Men nå er jeg 7´1dager og jeg er forsatt gravid.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke blitt noen ny test, og jeg har vel bestemt meg for å begynne å slappe litt av og prøver og jage bort den vonde/bekymra følelsen jeg har, selv om det ikke er enkelt.. ;)

 

Utrolig koselig med ei januarspire i magen. Gleder meg til å virkelig kjenne på det å være gravid, og tusen takk til alle som har ønska oss velkommen. Ser frem til å følge med på hva som skjer videre her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...