Gjest overlord Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Altså musikk som gjør at jeg gidder å gi litt ekstra, men ikke musikk som man hører på et middels trist disco. Jeg er veldig glad i Cornelis Vreeswijk og Evert Taube, men det funker ikke så bra til trim.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 For min del funker 80-talls rock perfekt. Blir glad og gira av å høre på Motley Crue, Europe, AC/DC, Def Leppard og de gutta der. Men der er folk så forskjellige. Det er også noe med god "gammel" trance fra tusenårsskiftet som gjør meg supergira på trening. Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, det er virkelig alt for lenge siden jeg var på trening sist.
Gjest overlord Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 For min del funker 80-talls rock perfekt. Blir glad og gira av å høre på Motley Crue, Europe, AC/DC, Def Leppard og de gutta der. Men der er folk så forskjellige. Det er også noe med god "gammel" trance fra tusenårsskiftet som gjør meg supergira på trening. Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, det er virkelig alt for lenge siden jeg var på trening sist. Jeg blir trist og deppa av AC/DC, så vi er nok ulike ja:) FOr ikke å snakke om trance.. Da hadde jeg sikker blitt suicidal!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Huff da, nei da er ikke jeg den rette å spørre om treningsmusikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå