Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Når jeg er på fest og drikker så blir jeg alltid kvalm, og trøtt, isteden for full og glad og skravlete.... Skal på en fest imorgen hvor jeg ikke kjenner så veldig mange, og blir fort litt stille og utilpass hvis jeg ikke blir litt sånn gofull... Så...hva er best å drikke tror dere? Og hva er dumt å drikke?
balubabaluba Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Alle er forskjellige, men kanskje cider? Da blir hvert fall jeg godfull uten å bli verken trøtt eller driya..
Gjest overlord Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Musserende vin eller champagne. Eller shots:) Noe som ikke fyller opp magen altfor mye.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Øl eller vin drikker jeg. Da blir jeg sånn godfull og i fin form og heller ikke fyllesyk dagen etter Sprit og shots holder jeg meg laaangt unna, da blir jeg bare dritings (og fyllesyk...)
Gjest overlord Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Cider er jo noe av det man blir slappest av. Sammen med øl. Selv liker jeg godt rødvinsfylla, men den fordrer at man kommer over kneika som kommer etter flaske èn (hvor man blir trøtt). Men når man kommer halvveis ned i flaske to er alt bare festlig:)
Pigalopp:-) Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Jeg blir også sånn - drikker ikke så ofte lenger for tåler det dårlig. Hvitvin kan fungere :-)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Jeg blir også sånn - drikker ikke så ofte lenger for tåler det dårlig. Hvitvin kan fungere :-) Satse på hvitvin da kanskje da.... liker bare black tower da, hehe!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Hvitvin eller sprudlevin er det som funker best for meg. Drikker lite og sjelden for tiden, men akkurat de tingene funker alltid bra Jeg synes shots er ganske farlig å drikke på fest. Det gjelder i alle fall å kjenne grensene sine. Man kjenner som regel lite av én, og da er det lett å ta en til, og en til. Og plutselig kjenner du når du reiser deg at du har tatt et par for mye. Men da er det gjerne for sent Endret 17. mai 2012 av Mentha & Junior
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Cider er jo noe av det man blir slappest av. Sammen med øl. Selv liker jeg godt rødvinsfylla, men den fordrer at man kommer over kneika som kommer etter flaske èn (hvor man blir trøtt). Men når man kommer halvveis ned i flaske to er alt bare festlig:) Oh my overlord! To flasker, og jeg må til pumping!!
Voilà Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Bacardi razz+sprite uten sukker funker alltid for meg. Blir ofte kvalm om jeg skal drikke mye, så da er det greit å ha noe som kicker inn uten å drikke litervis Jeg kan bli kvalm av sprit, men har vel aldri opplevd å bli dårlig av razz - også blir man så sprudlende og utadvent på no time. ... Om du vil drikke cider så er det også greit å velge uten sukker. Jeg blir hvert fall ikke kvalm av det, og kan drikke mer enn om jeg velger med sukker:)
Frk.Karidotter Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Alkohol er et såkalt sedativt rusmiddel, så uansett hva du drikker vil du bli nummen og til slutt trøtt. Beste tips? Drikk koffeinholdig alkholdrinker. Bland med cola, bruk energidrikker eller kaffe. Det er basic nevrologi serru, og et sedativt rusmiddel er og blir et sedativt rusmiddel. Skrævlinga kommer at av man slapper av og blir mer..vel, avslappa. Hehee.
Frk.Karidotter Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 ...og såklart funker det å blande med brus, men om du vil unngå trøtthet så velg en med masse sukker. Urge er jo en kanonbombe i seg sjæl - trenger nesten ikke alkohol i det engang for å gå bananas.
Gjest Antarctica Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Kanskje du er allergisk? Dvs mangler det enzymet eller hva det er som bryter ned alkoholen? da må du nok belage deg på nesten totalavhold resten av livet.
Lille- MO Skrevet 18. mai 2012 #16 Skrevet 18. mai 2012 Jeg blir også sånn - drikker ikke så ofte lenger for tåler det dårlig. Hvitvin kan fungere :-) Satse på hvitvin da kanskje da.... liker bare black tower da, hehe! Prøv riesling sin green label. den er kjempegod!
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #17 Skrevet 18. mai 2012 Det er ikke alle som tåler den forgiftningen alkohol jo faktisk gir kroppen like godt, noen reagerer mer negativt enn positivt på det. Jeg er også en av dem, kroppen reagerer ved å bli "syk" om den blir fylt med alkohol. Jeg velger derfor å ikke drikke.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. mai 2012 #18 Skrevet 18. mai 2012 Jeg holder meg til noen glass hvitvin, eller vodka eller rom blandet med energidrikke, hvis jeg vil bli gladbrisen.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #19 Skrevet 18. mai 2012 Jeg har hatt det sånn som deg, og er fortsatt forsiktig med alkohol. Nesten så man gruer seg til fest. Kunne drikke 1-2 glass vin for så å kaste opp dagen etter. Bare bli trøtt og ville hjem på festen. Men nå etter jeg har fått barn, er jeg blitt bedre. Kan forsatt ikke drikke mye (maks 3-4 glass), men da har jeg det gøy og blir ikke dårlig. Drikker bare kald hvitvin nå. Før drakk jeg øl og rødvin, funket ikke. Tror det er lurt å drikke lite, drikke vann innimellom, og drikk bare det samme. Lykke til med festen:)
Synne 2007<32012 Skrevet 18. mai 2012 #20 Skrevet 18. mai 2012 jeg kan ofte bli litt trøtt og komme i "jeg vil hjem"-modus. Mn så oppdaget jeg Bacardi Razz blandet med Redbull, og det funker som bare det
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2012 #21 Skrevet 18. mai 2012 Når jeg er på fest og drikker så blir jeg alltid kvalm, og trøtt, isteden for full og glad og skravlete.... Skal på en fest imorgen hvor jeg ikke kjenner så veldig mange, og blir fort litt stille og utilpass hvis jeg ikke blir litt sånn gofull... Så...hva er best å drikke tror dere? Og hva er dumt å drikke? Cava eller champagne er greit å drikke, da blir man i sprudlehumør (lik drikken! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå