Gå til innhold

kvalme på slutten..?


mammantil2<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har vert kvalm siste kveldene, er 37+2. Har også kjent ekstra mye liv fra magen .. Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på den over.. Veldig mye liv, kynnere, hard mage, mye mageknipe, kvalme(!) og stikking fra mage og underliv. Føler meg som en tikkende bombe, alt dette kom og ble forsterket på mandag, så vet ikke om det er tegn på at det kanskje skjer noe snart... 37+5 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg kan bli kvalm om han sparker oppover.

Ellers kan jeg bli kvalm/svimmel om jeg ligger på ryggen,

men det har jo en naturlig forklaring.

Er jo en grunn til at man ikke skal ligge på ryggen som høygravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh!!... så godt å høre at flere har det sånn. Jeg er den siste tiden mye småkvalm om kveldene/litt løs i magen, og har lurt veldig på hvorfor jeg blir det?! Jeg har ikke hatt det slik i mine tre første svangerskap, så dette er nytt for meg. Men godt å høre at andre også har det sånn... Jeg er 36+5 i dag. Jeg gikk over termin med alle mine tre første, men lurer jo nå på om det kan skje noe før termin denne gangen....

Endret av Gullunger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skriver under her jeg også.... kvalm, mensmurringer, stikkinger, kynnere, halsbrann.... yes..... 37 fullgåtte i dag.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 38+3 og har også hatt økende kvalme de siste par ukene. Har også spydd et par ganger. Kynnerne øker i antall og kommer nå ofte på natta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...