Gå til innhold

Snart 3 åring og ca 25min å gå til bhg - vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere løst dette?

har ikke bil og buss tar det enda lenger tid med da vi først må ta buss i motsatt retning for så å bytte buss som går riktig vei.

Jobben er like ved og hittil har hun gått i en annen bhg, men av praktiske årsaker begynner hun i den like ved min jobb i august. Da er hun straks 3 år.

Hvilken vogn og ser det dumt ut ?

Ser ikke for meg at hun er så veeeldig entusiastisk for lengre gåturer tidlig på dagen...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville brukt vogn. Hun er fortsatt liten og det tar gjerne litt tid å gå av forskjellige grunner når man fortsatt bare er 2 år. (Vil ikke, finner noe spennende på veien, drømmer seg bort osv)

Skrevet

Hvordan ville dere løst dette?

har ikke bil og buss tar det enda lenger tid med da vi først må ta buss i motsatt retning for så å bytte buss som går riktig vei.

Jobben er like ved og hittil har hun gått i en annen bhg, men av praktiske årsaker begynner hun i den like ved min jobb i august. Da er hun straks 3 år.

Hvilken vogn og ser det dumt ut ?

Ser ikke for meg at hun er så veeeldig entusiastisk for lengre gåturer tidlig på dagen... :(

Hadde syklet nå på sommeren/høsten og brukt vogn ellers. èn ting er om morgenen men barn er faktisk slitne etter bhg også.

Skrevet

Vil absolutt anbefale vogn eller sykkel med barnesete ja! Det er jo langt for ei på 3 år å gå 25 min.! Det kommer til å ta evigheter og ender nok med at du må bære henne endel på ryggen. Mi på 3 år kan gå en halvtime kanskje, men da er vi på skikkelig søndagstur, gjerne med niste og det hele og vi er avhengig av god tid.

Tviler på at så mange 3 åringer klarer å gå 25 min. hver eneste dag....

Skrevet

Greit å høre hva andre tenker :)

MEN hvilken vogn skal vi satse på ?????

Skrevet

Selvfølgelig bruker dere vogn om det er det som passer for dere.

Hun er som du sier strax tre år det er ei litta jente det er snakk om.

Jeg syens ikke det ser dumt ut. Har du tid til at hun skal du gå? Jeg har ikke tid til at min 4 åring skal gå til barnhagen om morgenen. Vi bruker 20 min å gå når jeg og hun sitter i vogn. Jeg har ikke tid til at hun skal bruke 40 min til barnehagen. Vi står opp klokken 06.00 og bruker tiden godt frem til vi går rundt 07.20.

Drit i folket som ser rart på deg for du bruker vogn, men de selv sitter i bil!

Skrevet

Sykkelvogn med trille mulighet eller en urban jungel. Ikke vitsi og invistere i dyr vogn nå.

Skrevet

Vår MB Urban Jungle er helt super fortsatt. Jr er 4, og veldig stor for alderen... Har stort sett brukt den på sydenturer siste par årene, og han sitter fortsatt greit og sovet godt i den...Brukte den sist i mars. Den er veldig lett, enkel å manøvrere, og ganske lang i ryggen så den holder lenge...

Skrevet

Ja kommer nok til å trille iallefall et år til :)

men hvilke vogn ville dere satset på ?

Skrevet

Vi har en Mb Swift nå, men usikker på hvor lenge vi kan bruke den. Hun sitter greit i den, så vi kommer jo oss bra fremover :)

Skrevet

Om dere skal ha en ny vogn, så er Brio Sitty å anbefale til det bruket. Helt super vogn som tåler alt. Fåes ny til 990 kr, men brukt til noen hundrelapper.

Hadde absolutt puttet henne i en vogn fremfor å la henne gå selv ja. Min 4 åring har alltid vært glad i å gå tur, men han er også glad i å bruke lang tid på alt mulig om morgenen. Ser for meg at vi neppe hadde rukket jobb dersom vi skulle gått til bhg hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...