geitemarken Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Vi skulle rekke barnehagetoget og var som vanlig sent ute. Folk sto som sild i tønner. Jeg gikk fremst og måtte bane vei mens jeg holdt lille i hånda. Så glapp taket og jeg tok nytt tak og gikk videre så meg bare så vidt bak. Kjente at barnet strittet i mot og snur meg akkurat da en mamma ser på meg å sier at jeg nok har tatt feilt barn! Min jente kom rett bak og det var ikke mange skrittene, men gud så pinlig! Stakkars fremmede jente, får håpe jeg ikke har påført henne altfor mye traume. Ble så forfjamset og flau at jeg bare fikk mumlet unnskyld. I samme seanse klarte jeg å miste capet til lille (sikkert fordi jeg var helt satt ut). Herregud er det mulig liksom?
Tigerpote Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Hehe... Jeg gjorde noe som ble kommentert i dag også, vi var på kino, og det var slike seteforhøyere der. Jeg skjønte visst ikke helt bruken akkurat der og da, for jeg snudde den og satte jenta oppi, altså den ble som en skål for henne hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå