Gå til innhold

Så utrolig skuffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt spotting tidligere...Etter to lange dager og en dårlig følelse så blør jeg som en sånn første dags mens...Holdt to åringen min over hodet i hele dag under toget og kjente det godt...Nå skal jeg heldigvis på ul imårra men har så sinnsyk dårlig følse ¨nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Off:( lykke til å håper det går bra:)

Skrevet

Uff... Håpe det ikke er som du frykter. Krysser fingrene for deg!! <3

Skrevet

Uff! Hvor langt er du på vei?

Skrevet

:,( Håper alt er i orden! Krysser fingrene her og!

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Jeg var ifølge BIM 11 uker,men på Ul så vi bare en pølse med noe avlangt(HELDIGVIS) .Så det har ikke blitt lagd ordentlig rett å slett..Jeg blødde IKKE mye asså,så det var litt trist men føler det egentlig ble bare lettere å ta de dårlige nyhetene i og med at jeg så ingenting på skjermen :0)

Vi tar det med godt mot,og forflytter meg tilbake til bli gravid.

Jeg har leiden mutasjon så det er egentlig større sjangs for å miste en vanlig,så at jeg har klart to svangeskap uten spotting og uten problemer er jo kjempe bra.Så da får vi bare starte prøvinga igjen så fort jeg slutter å blø (kanskje vente to uker?) ;0P

Skrevet

Ja, det er godt du tar det på den måten. Naturen ordnet opp selv, og stopper det hele om ikke all celledeling skjer som den skal. Det er vel slik at en av fire en eller annen gang mister tidlig i svangerskapet, mener jeg å ha lest. Godt du ikke gikk helt til den ordinære ultralyden i uke 18. Flott at kroppen gav beskjed allerede nå at noe var galt.. =)

Lykke til med nye forsøk!! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...