Gå til innhold

Århundrets fylleangst i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....antar jeg at det unge paret som nettopp ble observert å ha heftig sex midt i folkehavet på Cuba på Grunerløkka vi ha i morgen :D

De var nok ganske beruset, og det var IKKE til å ta feil av hva de drev med. De fikk til og med applaus når de var ferdige.

Hipp hipp hurra liksom :D ha ha :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var live vitner! Skulle ha tatt bilder, men fikk meg liksom ikke til å gjøre det....... Men sikkert noen andre som tok bilder, skal ikke se bort i fra at det dukker opp i en av nettavisene :D

Skrevet

Hups... Hehehe...

Skrevet

Jaja, koset seg sikkert i øyeblikket de ;)

HI; du får sikkert noen surmaga kommetntarer snart fra dibbere som mener man må få lov til å ha sex når/hvor man vil, og at det er DU som er frigid siden du reagerer på dette!

Skrevet

var jenta asiater og gutten spansk aktig? hva slags klær hadde de på seg??

Skrevet

....antar jeg at det unge paret som nettopp ble observert å ha heftig sex midt i folkehavet på Cuba på Grunerløkka vi ha i morgen biggrin.png

De var nok ganske beruset, og det var IKKE til å ta feil av hva de drev med. De fikk til og med applaus når de var ferdige.

Hipp hipp hurra liksom biggrin.png ha ha biggrin.png

var jenta asiatisk og gutten spansk aktig ???? hva slags klær hadde de på seg??
Skrevet

Vi var live vitner! Skulle ha tatt bilder, men fikk meg liksom ikke til å gjøre det....... Men sikkert noen andre som tok bilder, skal ikke se bort i fra at det dukker opp i en av nettavisene biggrin.png

hvordan så de ut og hva slags klær hadde de på seg ???????
Skrevet

Så ikke ansiktet til jenta, men tror hun hadde farget rødt hår og en liten sort kjole på seg. Han så norsk ut og hadde på en mørk dress.

HI :)

Skrevet

Så ikke ansiktet til jenta, men tror hun hadde farget rødt hår og en liten sort kjole på seg. Han så norsk ut og hadde på en mørk dress.

ååå takk gud ! for et tilfelle, jeg var dritaaa ful den dagen og vi var på kubaparken, jeg husker ingenting! lillesøstra mi fortalte at jeg var gal på 17.mai og hu har bevis! fy fader, jeg har rødt hår så fekk nesten hjertinfarkt av den første setningen din der, men hadde på meg en rosa kjole =) wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ble helt noia av innlegget lol. har hatt fylleangst siden 17 mai lol haha nå ble jeg litt mer letta.... lol
Skrevet

b er du sikker på at hu hadde på seg sort kjole, hadde hu på seg brun blazejakke? for kjolen min er litt sånn rosa hudfarge, hadde på meg over en brun blazejakke :P men gutten jeg var med hadde på seg jeans og ikke dress da
Skrevet

Haha, aner jeg noen med fylleangst her ?

Skrevet

Hehe :D Litt vanskelig å huske nøyaktig da..... En kompis av meg tok faktisk noen bilder, men ganske langt unna. Har ikke sett de, men skal be han se etter fargen på kjolen. Mener den var sort men.....

Og uansett; gjordt er gjordt og pult er pult ;) går snart i glemmeboka skal du se ;)

Skrevet

Haha, aner jeg noen med fylleangst her ?

ja har det ass siden 17 mai og alt er så tilfeldig , men heldigvis hadde jeg ikke på meg sort kjole og gutten hadde ikke på seg mørk dress, men jeans og jakke, hadde på meg en hudfarget kjole med kort brun blazer
Skrevet

Hehe :D Litt vanskelig å huske nøyaktig da..... En kompis av meg tok faktisk noen bilder, men ganske langt unna. Har ikke sett de, men skal be han se etter fargen på kjolen. Mener den var sort men.....

Og uansett; gjordt er gjordt og pult er pult ;) går snart i glemmeboka skal du se ;)

var det kjole hu hadde på seg og langarmet???
Skrevet

hadde han hvit skjorte og ordentlig dress dress liksom ??

Skrevet

Var nok et annet par vi så! Hun hadde def sort liten kjole og han hadde dress!

...så slapp av :)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...