Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Han er jo aldri med på noe som helst? I alle intervju der kronprinsparet er, er de to felles barna deres, men aldri Marius. Ikke er han på slottsbalkongen heller, er ikke det litt snodig? Litt kjipt for stakkars gutten at han skal bli holdt utenfor så tydelig..
jordbærsjokolade Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Han var jo med på skaugum da.. Og jeg er ikke enig med deg, syntes han alltid er inkludert jeg. Dessuten er han tenåring, han vil sikkert være med venner istedet for å henge med kongefamilien. Dessuten har han jo faren sin som han er hos.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Tenåring? Nei, han er 12 år. Synes uansett det er rart at han aldri har vært med på slottsbalkongen. Tror han føler litt på "annerledes"-følelsen når han ikke er ønsket der.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Synes han er med på mye jeg. Er ikke sikkert han synes det er så kult å stå å vinke på balkongen heller da. Som sagt tidligere, så er han jo tenåring på 15 år.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Nei, det er overhodet ikke snodig at han ikke er med på slottsbalkongen, på samme måte som det ikke er snodig at prinsesse Märtha ikke lengre er med der. De eneste som faktisk er "forpliktet" til å stå på slottsbalkongen er de som er en del av Kongehuset, altså Kongen, Dronningen, Kronprinsen, Kronprinsessen og arveprinsessen. Enn så lenge slipper arveprinsessen å stå der hele tiden fordi hun er så ung. For øvrig er han er feks alltid med på Skaugum, og jeg ser han også ofte i andre sammenhenger i media sammen med familien sin.
jordbærsjokolade Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Tenåring? Nei, han er 12 år. Synes uansett det er rart at han aldri har vært med på slottsbalkongen. Tror han føler litt på "annerledes"-følelsen når han ikke er ønsket der. Han er 15 år, og det har aldri slått meg at han ikke er ønsket i kongefamilien, jeg syntes de virker som er veldig god "stefamilie" jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Jeg har ikke sett han i media siden han var liten. Så enig med HI.
Mrs. Bouquet Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Han vil vel slippe, og det har han sin fulle rett til.
Elsa88 Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Jeg har ikke sett han i media siden han var liten. Så enig med HI. Jeg har sett han ofte i media siden han var liten. Så et er ikke noe med det en gang. Marius er også inkludert i kongefamiliens egen internettside http://www.kongehuse....html?tid=81964 Endret 17. mai 2012 av Elsa88
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Tenåring? Nei, han er 12 år. Synes uansett det er rart at han aldri har vært med på slottsbalkongen. Tror han føler litt på "annerledes"-følelsen når han ikke er ønsket der. Han er 15 år, og det har aldri slått meg at han ikke er ønsket i kongefamilien, jeg syntes de virker som er veldig god "stefamilie" jeg. Han må være eldre enn 15, han går på samme Videregående skole som søsteren min... Marius er født 13. januar 1997, altså er han 15 år. Det står på Kongehuset sin hjemmeside. Offentlig info. Det er jo ikke noen motsetning mellom det og det at han går på samme skole som søsteren din. Man begynner jo i første klasse på videregående når man er 15... Eller?
MiriamG Skrevet 17. mai 2012 #11 Skrevet 17. mai 2012 Tenåring? Nei, han er 12 år. Synes uansett det er rart at han aldri har vært med på slottsbalkongen. Tror han føler litt på "annerledes"-følelsen når han ikke er ønsket der. Han er 15 år, og det har aldri slått meg at han ikke er ønsket i kongefamilien, jeg syntes de virker som er veldig god "stefamilie" jeg. Han må være eldre enn 15, han går på samme Videregående skole som søsteren min... Marius er født 13. januar 1997, altså er han 15 år. Det står på Kongehuset sin hjemmeside. Offentlig info. Det er jo ikke noen motsetning mellom det og det at han går på samme skole som søsteren din. Man begynner jo i første klasse på videregående når man er 15... Eller? ja det stemmer, jeg blandet litt! han går der ikke enda, men hun fortalte at han var på besøk der da ungdomskolene hadde sånn besøksdag på vgs! hehe, så riktig at han er 15
Gjest ronja røverdatter Skrevet 17. mai 2012 #12 Skrevet 17. mai 2012 Det er da ingenting som tyder på at Marius ikke er inkludert. Og jeg kan godt tenke meg at 15-åringer ikke akkurat drømmer om å stå på slottsbalkongen på 17.mai.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #13 Skrevet 17. mai 2012 Han er tenåring, 15 tror jeg? Dessuten vet jeg at moren har sagt hun helst ikke vil han skal være i offentligheten overhodet, og det kan jeg skjønne, siden han ikke er kongelig på noe måte, og har en annen familie også! ( faren sin familie) Synes ikke synd på han i det hele tatt, heller smart at han er mer anonym så han kan få leve et normalt liv!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #14 Skrevet 17. mai 2012 Jeg tror han har det kjempe fint jeg! Han er 15 år, og når jeg var på den alderen var jeg mest opptatt av å kunne gå sammen med vennene mine rundt omkring og valse, uten foreldre. Han har vel ikke lyst å stå på ballkongen og vinke i 3 timer Jeg har sett han flere ganger gjennom oppveksten gjennom media. Han er med på mange familiesammenkomster som familien har. Av og til må jo gutten være hos pappan sin også. Og det er vel ikke sååå rart at av og til så er det bare Ingrid A. og Sverre M. som er med på bilder. De er jo faktisk barn av selve kronprinsen, barnebarn av kongen og dronninga. Hvordan enn man vrir og snur på det, så er ikke Marius det. Ikke vondt ment.
Gjest Heartbroken Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Da håper jeg hi og dere andre såg på TV2 nyhetene nå , for der var hele familien samlet på Skaugum - som vanlig!
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 Trodde jegså en lyshåret gutt på balkongen i dag morges,men var det Sverre Magnus det da?
Nordhagenjentene :) Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 Marius skal da ikke stå på balkongen da han ikke er arving til tronen overhodet. Märtha har ikke stått der siden Haakon giftet seg heller, om ikke tidligere.....? (Hun er riktignok arving til tronen, som nr. 4) Marius er ingen offentlig person, noe jeg tipper han er mer enn glad for, og jeg synes det er supert at familien og pressen skjermer ham såpass som de gjør.
Soon to be mum Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 Trodde jegså en lyshåret gutt på balkongen i dag morges,men var det Sverre Magnus det da? Kommer an på. Så han ut som om han var 15 år eller 7 år? Sverre Magnus er bare 7 år, så det burde nok gå an å se forskjell. Ellers tror jeg nok at det var Sverre Magnus du så. Han bruker å "stikke innom" på slottsbalkongen innimellom.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. mai 2012 #19 Skrevet 17. mai 2012 Han er da vel med tidt og ofte han, men vil tro at siden han er 15 år, så får han større frihet til å velge selv, han er ikke pliktig til å delta på noe av det ofentlige. Synes det er bra for hans del at han har friheten til å velge litt mer selv, vi må ikke glemme at ahn lever et helt annet liv enn de andre i kongefamilien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå