Soon to be mum Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Jeg er ikke helt i form i dag, og er derfor ikke ute å feirer 17. mai slik jeg vanligvis gjør. Så her sitter jeg da... Med Paprika-Pringles og Popsy og klarer f... ikke å la være å spise det. Suuukkk... Så mye for å være flink å spise sunt og ta vare på seg selv og alt det der. Formelig kjenner hvordan kjærlighetshåndtakene vokser i takt med hver Popsy jeg pakker i munnen. =( Kan noen være så snille å sende litt viljestyrke hitover snarest?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Kan dessverre ikke hjelpe. Er i samme situsjon. Ligger her og ser på tv med 39.7 i feber og syns veldig synd på meg selv Solen skinner ute og alle er ute og koser seg utenom meg. Ligger og trøstespiser sjokolade Eneste jeg orker å spise. Klare heller ikke å logge meg ut av dib. Eneste underholdning jeg har utenom tv'n.
Soon to be mum Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 17. mai 2012 I know!! Og så kjenner jeg jo at siden jeg er så glad i 17. mai, så blir jeg jo ekstra "nasjonalromantisk" i disse 17. mai-relaterte trådene, siden jeg ligger her hjemme å ikke får deltatt selv i år. Hehehe... Lurer på om det er noen andre som legger merke til det også. :host: Men... kanskje vi egentlig bare skal drite i det, og kose oss med sjokoladen vår? Det ER jo tross alt 17. mai.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Jeg sliter med å klare å la være å spise jeg også. Her er det ikke godteri for det er jeg smart nok til å ikke kjøpe inn når jeg kjenner meg så godt. Men mat av ene type eller andre, om jeg egentlig er mett spiller ingen rolle, jeg finner meg selv på kjøkkenet og skal til å spise noe men legger legger det bort og minner meg selv på at jeg akkurat har spist.Går på stua og plutselig finner jeg meg selv på kjøkkenet spisende på denne maten igjen. Det er som om jeg ikke har kontroll over meg selv hele tiden. Så i dag ble resten av middagsmaten kastet rett etter vi var ferdige ved bordet. Jeg kjøper bare pålegg jeg ikke er glad i men som unga liker også videre. Må rett og slett ha null tilgang på mat som jeg kunne finne på å spise.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Helt enig soon to be mum. Det er 17. mai og er ikke 17. mai dagen for at vi ikke kan stappe i oss masse usunne snacks, så vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå