Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #1 Skrevet 17. mai 2012 Vi har ikke så mange venner så vi gjør aldri noe sosialt på denne dagen. Føler meg alltid så ensom og trist når alle andre ser så travle og lykkelige ut....
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 17. mai 2012 #2 Skrevet 17. mai 2012 Huff da! Det høres jo kjempetrist ut... Jeg sitter hjemme med spysykt barn imens resten er ute i regnet og går i tog. De fleste jeg vet om gjør sosiale greier sammen med familie denne dagen. Vi tenkte oss på hytta etter barnetog og aktivitetene på skolen, siden vi ikke har noen 17 mai tradisjoner utover barnetog. Hva med å stikke en tur på f.eks tivoli? Hvis du bor ved en stor by så er det som regel noe som foregår? Borgertog er også stas?
Dorrimor ♂♂ Skrevet 17. mai 2012 #3 Skrevet 17. mai 2012 Hei kjære du! Vi gjør absolutt ingenting i dag vi. Hadde tenkt å dra en tur på hytta til mamma &pappa, m minsten og mannen min ble syk i dag, så da ble d innedag. Vi pleier heller aldri å feire m venner, m har en rolig dag m familien. Lag vaffler og kos dere selv om dere ikke er m andre, tror d er veldig vanlig!!
Lille- MO Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Det er jo som regel masse aktivitet ved barnskolen, så kanskje dere kunne tatt turen dit? Kanskje dere kommer i prat med noen andre foreldre med barn på samme alder?
Soon to be mum Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Jeg må innrømme at jeg synes det beste med 17. mai er å sitte hjemme å se på barnetoget og alle innslagene fra landet rundt på NRK. Men skjønner jo at det føles trist og leit å føle at en ikke har muligheten i det hele tatt til å feire sammen med andre. Har du forsøkt å invitere de vennene du har til koldtbord eller noe sånt? Du kan jo tenke på det, og forsøke det til neste år? =)
julibebis12 Skrevet 17. mai 2012 #6 Skrevet 17. mai 2012 Jeg også syntes det er deilig å sitte hjemme å se 17 mai på tv:) Men skal ut etterpå å se på barnetoget her jeg bor:) man må jo ikke svirre rundt for at 17 mai skal være en flott dag... Deilig å ta det me ro også, eller ta en tur på tivoli el til byen bare får å se livet:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #7 Skrevet 17. mai 2012 Huff, jeg ble forlatt at kjæresten min i går og har enda ikke stått opp, er så fryktelig lei meg. Barna er hos pappaen sin og jeg har ingen familie i samme by så dette er ingen god dag for meg heller.
sillyfilly og Olivia Skrevet 17. mai 2012 #8 Skrevet 17. mai 2012 Jeg nyter bare fridagen. Min 2 åring er i krsand og vi skal utover dit etterhvert, men foreløpig har jeg kun tatt det med ro. Nå skal vi voksne ha arme riddere til frokost og ta det rolig. Det går an å kose seg i eget selskap. Det har med innstilling å gjøre. Men for å si det sånn er ikke alltid jeg har følt det sånn. Jeg har vært deprimert og lei meg pga mangel på venner. Jeg har ikke fått noe særlig flere venner den siste tiden, men jeg har lært meg å sette pris på de jeg har og "mast" meg til å være mer sammen med de.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. mai 2012 #9 Skrevet 17. mai 2012 Vi har heller ikke gjort noenting, for snuppa her er syk. Så toget ble avlyst, gitt.. Stusselig, da jeg gikk tur med hunden i sted, og alle de andre i nabolaget var på vei opp til samlingsplassen. Ble litt lei meg på jentungens vegne, men heldigvis er hun så liten at det betyr lite for henne enda. Så vi har bare kost oss med sen frokost, et langt bad og film på tv. Nå skal vi opp til mine foreldre på lapskaus, is og kake, så det bedrer seg! Man får bare gjøre det beste utav det.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2012 #10 Skrevet 17. mai 2012 Jeg pleier heller ikke å gjøre så mye ut av dagen. Pleier som regel å bare gå ut og spiser med venner og familien. Gutten min begynner på skolen neste år så da blir det tog på oss. Men i år slapper jeg av hjemme pga feber, mens gutten er ute og har det moro med faren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå