Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Skal ha bunad imorgen på 17.mai,men veske er det bannlyst??Skal gå i tog med 2 forventningsfulle jenter på 6 og 4 år..men hva med kamera,mobil,lommebok,nøkler osv...Hva gjør dere??
Blt Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Jeg bruker en enkel, ensfarget veske, helst sort, til bunad. Det er jo helt nødvendig når man skal ha med seg så mye! Men prøver i den grad det lar seg gjøre, å bruke en som 'matcher' bunaden.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Det er da vel veske på de fleste bunader? Det er i alle fall det på de aller fleste jeg har sett. På min er det ikke, men det er lomme på underskjørtet og der får jeg fint plass til mobil, penger og litt annet småtteri. Trenger ikke mer. Har du verken veske på bunaden eller lomme på underskjørtet, så er en enkel svart veske løsningen likevel, for bitte litt må man ha med seg. ;-) Jeg bruker ikke veske til daglig heller, så derfor jeg ikke drar med meg så mye, kanskje... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå