Gå til innhold

Betaler nav flybilletten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller må jeg betale det selv? Jeg er i mammaperm men den går ut i August. Jeg har søkt på jobber i andre plasser i Norge da det er veldig vanskelig med jobber der jeg bor. Nå har jeg fått innkalling til intervju i Nord Norge. Betaler Nav billetten eller må jeg betale det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

`Det er vanlig at den du søker arbeid hos og skal til intervju hos, dekker reiseutgifter.

Tror ikke NAV gjør det nei.. Kontakt de du skal til intervju med og hør om du skal levere kvitteringer for reisen når du kommer, eller om de vil ha det ettersendt. Da får du jo beskjed om hvor det skal med det samme :)

Skrevet

Hvorfor skal egentlig NAV betale billetten din? Må si jeg ikke helt skjønner tankegangen din her.. NAV har da ikke noe med hvor du søker jobber hen nå, så hvorfor skal de betale for den.?

Du svarer vel noe sånt som at da blir du arbeidsledig fra August, og da må de likevel betale for deg?

Skrevet

Jeg er litt usikker på dette, men mente at jeg leste et sted at du kunne søke om å få dekke reiseutgift hos nav, hvis du måtte jobbe et annet sted enn der du bor.

Men dette må du da prøve å finne frem selv på nav.no og lese. Eller ta kontakt med nav kontoret og høre.

Skrevet

Jeg bare lurte Bøtteknotten! Jeg kjenner ikke rettighetene. Faktisk jeg som ble spurt om det og da ble jeg litt i tvil at jeg tenkte å forhøre meg litt:) Bare ett spm. Jeg forventer ikke at Nav skal betale dette nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...