Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Klør! Hva kan jeg gjøre? Canesten virker jo ikke!!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Ubalanse kanskje? Ta en ukes kur med lactal!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Hva er det? Jeg har prøvd vivag og ecovagtabletter... Men fikk den tilbake før jeg hadde fullført kurene.
holaho Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Samme her. Ikke 4 ganger på tre uker, men blir ikke kvitt den med canesten jeg heller.. blæ. så jeg følger med her!
Gjest Shanti ♥ Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Sikker på at det er sopp? Bakteriell vaginose kan også gi kløe og utflod, men må behandles med antibiotika.. God bedring! Endret 16. mai 2012 av Shanti ♥
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Har du prøvd å "smøre" inn så godt det lar seg gjøre med kefir/jogurt med bio bakterier? Kan gjøre flere ganger om dagen. Ha truseinnlegg. Det synes jeg hjelper. Det lindrer for det første og så er jo det også de samme bakterier som vi trenger.
***Curious*** Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Husk at du må behandle inni og utenpå samtidig, dvs både krem og stikkpille, ellers kan du "smitte" deg selv på nytt. Mannen din bør også smøre seg med canesten. Han kan ha sopp uten å merke det, og kan smitte deg på nytt. Ligg truseløs om natten så slufsa får lufta seg, og bruk løstsittende bukse og bomullstruse (bestemortruse) om dagen Det kan også være greit å spise en del yoghurt og unngå for mye sukker i en periode.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 sopp elsker sukker! Så kutter du sukker og hvetemel en liten stund, så dør soppen... ellers så funker det for lindring å kline på masse potetmel det tørkerut soppen!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Har man sopp et sted i systemet så har man det i hele systemet (kroppen). Du må begynne på gode tarmbakterier slik at du får balanse i tarmbakteriefloraen din, som også utgjør 70-80 % av immunforsvaret ditt. Helsekostbutikkene har flere gode merker. Som nr 9 sier så er sukker mat for sopp, så spiser du mye sukker (totalmengde, så begrens også frukt til en om dagen, spis mer grønsaker) og for mye andre raskt karbohydrater så forer du soppen. Det er viktig at du begynner med gode tarmbakterier også for babyen i magen. Dette vil også styrke den lilles immunforsvar, ikke bare ditt. I tillegg "sauses" den lille inn i din bakterieflora under fødselen - noe som skal være med på å gi den lille ekstra beskyttelse inntil den utvikler sitt eget immunforsvar. Din bakterieflora gis også til den lille via amming og morsmelk, så fortsett med gode tarmbakterier også mens du ammer! Hvis du gjør dette nå så er det mindre sjanse for at den lille får eksem, trøske osv. Synes du i tillegg skal gå til legen og høre hva du bør gjøre lokalt for soppen i skjeden (som en nevnte så kan det jo være bakteriell vaginose).
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Da må du få sjekket blodsukkeret ditt.Jeg hadde sv.diabetes og gikk med soppinfeksjon i 4 mnd.Ingen ting å gjøre med det,kom bare igjen og igjen pga blodsukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå