Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Skal bunnen være litt seig inni? Eller har jeg stekt den for lite? Skal den være sånn?
☆☆☆ Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Kommer an på oppskriften. Mange oppskrifter har litt eddik eller sitronsaft, da blir den seig selv når den er ferdigstekt.
Barn 4 :) Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 eg synst den er best om den e seig inni men den skal vel sann egentlig vere fast... men de gjør ingenting om den er seig....
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Skal bunnen være litt seig inni? Eller har jeg stekt den for lite? Skal den være sånn? Den er best når den er seig!!!
Gjest blåklokkevalsen Skrevet 16. mai 2012 #7 Skrevet 16. mai 2012 Flere som lager pavlova i dag;-) Har akkurat stekt en bunn som er seig inni. Jeg synest det er best når den er seig:-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Ærlig talt folkens! Seig kakebunn betyr at den IKKE er ferdigstekt!
Gjøkeredet③ Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Ærlig talt folkens! Seig kakebunn betyr at den IKKE er ferdigstekt! Så en browniekake er altså ikke ferdigstekt hvis den er seig inni? Trodde det var hele greia jeg....? Hvis pavlovaoppskriften din inneholder hvitvinseddik, så betyr det at den skal vÆre seig. Det er jo da den er best. Knusktørr marengs er jo sånn kjip man får kjøpt på butikken...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Ærlig talt folkens! Seig kakebunn betyr at den IKKE er ferdigstekt! I min oppskrift står det at den skal stekes til den er sprø utenpå og seig inni. Er ikke alle kaker som skal vÆre faste helt gjennom Pavlova er et eksempel på det, brownies et annet
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Regner med at du er amatør #8. Pavlovabunnen SKAL være seig. Dvs, alt etter smak, noen liker den så tørr at den smuldrer sammen på vei opp til munnen og du er vel en av de.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #14 Skrevet 16. mai 2012 Takk. :-) Da blir det 17 mai kake på oss HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå