Gå til innhold

Utrooooolig syk mann... ;-)

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Flere som har en mann som blir "døden nær" når de blir litt forkjøla? Mannen min bare akker og sukker og holder seg på hals og hode i tillegg til at han kan ikke snakke for da er han redd for at stemmen blir borte...

Phuh!

Jeg får bare lyst til å fnise, men jeg prøver å la være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal fnise! ;)

Gjest yrild
Skrevet

Takk ;-) He he... oj jeg må virkelig ta meg sammen for å ikke fnise!

Måtte forklare sønnen vår på tre hvorfor pappa bare pekte og knipset når han ville ha noe under middagen... hi hi

Skrevet

hehe... rart han klara og spise da om han e soooooo sjuk at han ikkje kan prate.... hehe :P

Skrevet

uff, jeg er en av disse damene som blir slik som du beskriver din man når jeg er syk :) føler at døden er nær, tanker som "ingen har hatt det så grusomt noen sinne" osv..........Så kan egentlig relatere mest til din man jeg da :)

Sikkert forferdelig irriterende

Skrevet

Slik er det med mannen her også :P høres ut som han er døden nær når han er forkjølet osv. Myyye klaging og syting ute å går da :P

Jentungen er faktisk helt lik(mon tro hvem hun har lært det fra), men de har heldigvis et bra immunforsvar og er sjeldent syke :)

Gjest yrild
Skrevet

Å nei hÅper ikke barna blir sÅnn ogsÅ!... ;-) Foreløpig er lillemann pÅ tre som meg som aldri klager og aldri "er syk", men det er vel egentlig ikke sÅ bra det heller...

Vi løper ned legekontoret med barna fordi mannen min tror de skal dø hvis de fÅr feber da... (mÅ fnise litt da ogsÅ...he he)

Skrevet

HELDIGVIS har samboeren min "man flu" sjeldent! ;) for noen mnd siden hadde jeg våkennatt med jenten på da 10 mnd, med spysyken. Natten etter var det våkennatt med han..jeg holdt faktisk på å le meg ihjel kl 4 om natten, da han våger å si etter et kaste opp/bæsje maraton hvert 2 min: "Jeg har rier i ryggen". Så ille var det faktisk, at han begynte å grine til meg dagen etterpå, hehehe...jeg klarte ikke å la vær å le, og tilslutt la han seg inn i sengen med cola og vinduet åpent, klar for sine siste timer ;)

Skrevet

å.. tror det er et mannefenomen:)

når mannen blir syk,føler eg at eg har blitt 3 barns mamma:)

Skrevet

Ja, menn er så teite og svake altså.

Skrevet

Huff, stakkars mannen min,,, :P Jeg får "man flu" selv når jeg er syk.... ligger her nå med feber, vond hals tett neste og vonde ører og bihuler... Synes forferdelig synd på meg selv, og mannen pleier så godt han kan... <3 Han blir ikke sånn, da. Presser seg selv så langt han makter når han er syk, helt til jeg må kaste han i seng :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...