Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Syns ofte det er ett slit med barn.Har bare ett barn og gleder meg veldig til barnet blir større .Vil aldri ha noe mer barn igjen .ALDRI...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Husk at de aller aller fleste synes det er et slit med barn ganske ofte! Det er ikke for ingenting at det sies at barna er vakrest når de sover!:-) Er du alene med barnet? Hvor gammelt er det?.. og hva er det du tenker at du sliter med?
C.L.H85 Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Ja å være mamma kan være uuuutrolig slitsomt og for noen er det ikke så lett å hoppe rett i morsrollen. Det er en ganske stor livsendring som tar tid å venne seg til. Nå vet ikke jeg hvor gammelt barnet ditt er, men hvis dette er følelsen du har hatt i flere år... Ville jeg nok skaffet meg litt hjelp for å takle det bedre Hvis det er snakk om en liten baby, så kan jeg si at det meste går i perioder Husker selv hvor slitsomt det var med nattevåk, hormoner og stresset med å få den morslykken alle snakket om.... Ta en dag av gangen og for all del prøv å tenk positivt Barnet blir større fortere enn du tror akkurat nå. Selv synes jeg de første 6 mnd sneglet seg av gårde men da permisjonen ble slutt, synes jeg plutselig at tiden går alt for fort Henger jo ikke med i svingene og plutselig en dag hadde jeg ingen baby lengre! Noe som noen ganger er litt trist,savner riktig nok ikke skriking i flere timer på natta da ) Snakk med fastlegen din, moren din eller en god venn. Deilig å få tømt seg litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå