Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har blitt innkalla til jobb intervju i en annen by og vi kommer til å flytte om jeg får jobben. Jeg har ei lita jente på 7 mnd som må bli med meg. Gir det dårlig inntrykk om jeg tar med meg jenta mi på intervju? Burde jeg helst ikke gjør det? Har ingen til å passe henne der da...
Lotta78 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Du tar ikke med en baby på intervju. Hvorfor kan ikke mannen ta henne den dagen? Har du evt. noen andre du kjenner der du bor som kan passe henne?
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Det gir dårlig inntrykk vil jeg si. Da tenker de på jobben at du har minimalt med nettverk, og dermed aldri kan ta i et tak i forhold til overtid f.eks.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 Jeg ville heller aldri ha tatt med barn på intervju.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Ja, du må ikke finne på å ha henne med deg på intervju. Da kan du heller la vær å gå på intervjuet. Du må finne noen til å passe henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå