Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på klær i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan fordeles det sånn ca på de ulike familiemedlemmene?

Tenker da at både klær, sko, smykker, sjerf, vesker o.l hører inn under denne kategorien:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... 500 totalt i mnd tenker jeg... Kjøper klær når vi trenger det, så vi kjøper ikke klær hver mnd. Det meste går til klær til guttungen, mannen og jeg kjøper vel rund 5 plagg i året hver.

Skrevet

Har ingen anelse. Skriver dere ned hvor mye dere bruker?

Jeg/vi kjøper det vi trenger når vi trenger det + noe vi ikke trenger :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Budsjettet står på 500, men er sjeldent vi bruker så mye.. Kjøper ting når vi trenger det, og foruten sko og undertøy, så er vi flinke med gjennbruk, billigere ;)

Skrevet

Mannen og jeg kjøper klær til oss selv to-tre ganger i året. Da bruker vi kanskje 10 000 til sammen. Til ungene går det mer jevnlig... men jeg har ikke den fulle oversikten..

Kanskje 1000 pr. måned?

Skrevet

Sånn fordelt utover året, så blir det vel ca 2-300 pr måned.

Jeg er alene med 2 barn. Og jeg bruker omtrent ikke noe på meg selv.

Dill og pynt er ikke meg uansett. Og vesker er noe jeg kjøper på salg, og uansett rimelige vesker fra før salget. Slikt kjøper jeg vel kanskje hvert skuddår eller noe.

Bruker omtrent ikke smykker, så det er ikke en kostnad for meg annet enn når jeg skal noe meget spesielt. Og det er ikke hvert år, for å si det sånn. Og det er da også mest sannsynlig at jeg allerede har noe jeg kan bruke.

Skrevet

Dilldall kjøper jeg ikke. Snuppa får litt, men som regel i presang. Gubben og jeg kjøper klær når vi trenger det.

Skrevet

Ingenting til meg selv lenger, kjøper bare til poden, bruker vel 4-5000 i mnden på klær. Elsker å kjøpe klær, også liker jeg ikke gutteklærne i kjedebutikker, så han får stort sett danske klær kjøpt på nettet.

Skrevet

7000 i snitt vil jeg tro, kanskje mer også. Men det varierer, og før sesongene blir det gjerne mer andre måneder mindre.

1500 til meg, 1000 til mannen og 1500 til hvert av barna.

Har ikke budsjett på det, kjøper det vi trenger, men prøver å kjøpe dyre ting som yttertøy og sko når det er salg.

Skrevet

Stort sett ingenting. Til barna får vi det meste brukt. Datteren på 15 elsker vintage, så mest brukt der og. De på 20 sørger for seg selv. Jeg har klær nok til et helt liv. Mannen kjøper noe når det han har er utslitt. men det er vel med gavekort til jul og bursdag;)

Skrevet

Noen måneder blir det mer og noen måneder mindre.

Syns selv jeg kjøper det som er nødvendig. Skulle gjerne brukt mer, men har mange regninger.

Grovt regnet blir det i måneden 4000.

Det høres mye ut, men det er et minimum til en familie på 4. Vi kjøper dyre ytterjakker og sko.

Skrevet

Det er ikke mye:)

Alenemor med 1 barn og vil anta jeg bruker under 500 i snitt pr mnd. Kjøper som regel alltid klær på tilbud. Jeg er flink og handler til barnet når det er salg, slik at når den neste størrelsen skal brukes, har vi så vi klarer oss. Kjøper vinterdressen/sko til neste år på salg etter vinteren er ferdig.. Gunstigere priser.

Skrevet

Jeg kjøper så mye klær i mnd. at jeg rett og slett må huke av for anonym her. Bruker nok minst 10,000 - 15,000 i mnd. for meg og barna. Huff.

Skrevet

På snitt i mnd... 2-4000 kanskje. Kjøper en del dyrt yttertøy tenker jeg. Og igår når jeg kjøpte bare noen få boxere og sokker til lillebror ble det jo flere hundre kr så pengene de fyker på klær :o

Elsker sko også :D

Samboeren får kanskje et par tusen i året, barna får vel 500-1000 i mnd og jeg går litt i rykk og napp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...