Gjest Verpehøna Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Finnes dette? Hvor får jeg tak i det? Nå er det snart sommer, jeg har kommet igang med trening igjen og vil virkelig ikke gjemme meg bak de klærne de selger på hm. Har fått tak i noen kjoler, men de er mer fine. Jeg tenker på noen korte shortser (mannens gymshorts fra 80-tallet er jo bedre enn de fra hm), evt noen fancy kjoler og så videre. Jeg er meget misfornøyd med kropp om dagen, men har tenkt til å prøve å være fornøyd i sommer. Egentlig hater jeg å være gravid akkurat nå, men denne følelsen går kanskje over? Andre som har opplevd å være opp og ned med å like/ikke like å være gravid? Jeg sliter med å la mannen ta på meg, for jeg føler meg ekkel. Har gått opp 3, 4 kilo (uke14+3) og føler lårene disse og dasse. Noen som vet om dette kan forsvinne i løpet av graviditeten forresten, eller blir det ikke borte før etterpå? Føler meg som en fett-magnet. Jaja, uansett. Noen som vet om noen sexy mammaklær? Haha for et dust innlegg. Ha en fin 17 mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå