*desemberbaby* Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Altså, hva er du mest fornøyd med å ha kjøpt/fått brukt, som du anser som ett varp? ;-) utstyr, klær, møbler, ting, osv.. Jeg har fått ett gammelt melkespann av en nabo, også kjøpte jeg en slagbenk for 200,-! Ble såå fin med litt maling! :-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har en gammel settekasse fra pappa jobbe i Kongsberg posten som ung, de ble bare kastet så han tok vare på den. Etter leting på loftet etter skatter for 10 år siden fant jeg den og den henger i struen og er super kul! Det var jo så inne med sånne for et par år siden og d var det kult å Ha min å vite den var gammel Den var jo gratis da, men den er jeg glad i
Gjest sug lut Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Femtitalls teak syskrin, en gjeng gamle potetkasser, og oldermors speserihylle.
Himmel og hav Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 En gammel bok til unge (nygifte) husmødre. Den forklarer hvordan "selv det simpleste måltid" kan serveres til gjester om man gjør seg litt flid. Den har oppskrifter som starter med "parter en kalv", og forteller om viktigheten av å ta av seg forkleet og glatte over håret før Mannen kommer hjem.
Libido- Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 En gammel bok til unge (nygifte) husmødre. Den forklarer hvordan "selv det simpleste måltid" kan serveres til gjester om man gjør seg litt flid. Den har oppskrifter som starter med "parter en kalv", og forteller om viktigheten av å ta av seg forkleet og glatte over håret før Mannen kommer hjem. hehe, en slik bok har jeg også =) "Det er sunt å røke moderat" Stell dem og slapp av en halvtime før mannen kommer hjem, han fortjener en velstelt og opplagt kone" Mye fliring ja =)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #6 Skrevet 16. mai 2012 Voksipose som var så og si ny til 500 kr som jeg har brukt flittig til to barn og gitt bort til en bekjent
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 En bergans vinterjakke til samboeren. Finner ikke vinterjakke i bergans som er ensfarget og med avtagbar hette lenger, og fant en brukt som er helt herlig
magica fra tryll Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Vogna mi:) 8000,-ny, 1500,- nesten ikke brukt. 2nesten nye sofaer til 1000,- kr av en venn som jobbet i møbelbutikk:)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Skuvseng til lillegutt til 400 kr på Finn. Skatoll til stuen på loppis til samme pris :-)
Mandalas Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 Et møbelsett med spisestuebord inkl åtte stoler, et skap og en skjenk fra etterkrigstiden. Alle tingene har sjarmerende merker i lakken, og vi fikk alt for 1300 kr. Det er virkelig mitt beste kjøp noensinne og stua/ kjøkkenet ble utrolig hjemmekoselig når vi fikk inn de møblene og fikk kastet ut Ikeamøblene! Utover det så er jeg veldig fornøyd med de fleste klærne vi har kjøpt. 40 kr for gensere som ser nye ut og 130 kr for en kjempefin ReimaTec jakke. Det er ganske enkelt veldig sjeldent jeg føler jeg har gjort bomkjøp når jeg har kjøpt brukt.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 Pulken og lekegrinda er mine beste bruktkjøp. Begge deler har vært brukt til flere andre, etter våre, og pulken har jeg faktisk solgt videre.
prekæs Skrevet 16. mai 2012 #13 Skrevet 16. mai 2012 Tja. Hvor skal jeg begynne? Amerikansk isskap i massiv eik med utskjæringer og 6 dører.ca 1910 Ca original stand 2000,- Persisk teppe, funnet i en haug og skittent, men som nytt etter grundig rens 300,-Originaltegning av kjent svensk kunstner 30.-, 1700 talls bilde malt på eik 50,- brodert juleduk i lin til langbord 50,- Burberryduffel som ny 285,-. Har en regel. Det skal være skikkelig og det skal være kupp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå