Gå til innhold

Er det noen gravide i Nittedalsområdet som vil treffes?:)


Leilis

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 26 år gammel og venter første barn i september. Jeg lurer på om det er noen fra Nittedalsområdet som kunne tenke seg og møtes? Det hadde vært koselig og få til noen treff i ny og ne.

Selv bor jeg på Rotnes men kan godt bevege meg utenfor Rotnes sine grenser:)

Gi en lyd, så kan vi prøve å få til et treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor også på Rotnes, venter nr 2 i desember. Har ei jente på 5 år. Jeg er

35 år da. Jeg kommer mest sannsynlig til å være sykmeldt helt frem til til termin pga dårlig rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en pm så kunne vi jo prøve å møtes en dag c",) jeg stort sett alle dager på dagtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia dere..

Jeg bor også i Nittedal! Rotnes her. 28 år og venter min første i Desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

har dere møttes ennå? Jeg er stortsett opptatt på dagtid, utenom på torsdager, da har jeg fri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lelilis

 

Jeg har ikke vært med på noe møte enda. Og jeg jobber også dagtid.. Men hadde vært morro og finne på noe en dag, og møte andre gravide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke møttes ennå. Noen forslag på dag og sted? Jeg kan ikke tirsdag 12, torsdager frem til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe forslag til hvor og når? Som tidligere nevnt så er det veldig begrenset hva jeg kan få til på dagtid. Går jo an å ta det en lørdag evt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er litt hellig her i huset. Med en mann som jobber mye så er det deilig å kose oss sammen med jenta vår på 5 år. Men vi trenger ikke å møtes på dagtid. Jeg kan på kvelder også. Men må da avklare slik at mannen min kan komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bare "kaster" jeg ut et forslag, onsdag 13.juni , rundt kl 18? Eller er det litt kort varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj vi kommer hjem med barnehagen fra HUnderfossen den dagen kl 17. Men kan evnt sjekke med mannen min om han kan vÆre hjemme fra litt før kl. 18. Kunne evnt møtes på Peppes eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har gubben plottet det inn i kalenderen. Så dag da satser jeg på at det går i orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter lenge siden jeg har vært her inne. Hvor og når ble det til slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver oss på onsdag ve 18 tiden på Peppes? Kom gjerne med andre forslag, men tenkte det var et greit sted å sitte å skravle litt første gangen. Ikke så veldig kjent her. Hyggelig om du også kommer en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, kan ikke trur jeg.. Da mÅ jeg komme litt etter event. For vi har avsluttnings fest for de største barna i barnehagen. Hmmmm... Kanskje jeg kunne fÅtt nr til en av dere pÅ pm? SÅ kunne jeg sendt en mld nÅr jeg var ferdig for og se om dere satt der enda?

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott:) da ses vi i morgen! Skal vi møtes utenfor, eller hvordan skal vi finne hverandre?

Håper du rekker å komme Monica:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for veldig hyggelig treff. Koselig å bli kjent med dere. Håper vi ses igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...