Gå til innhold

Er dette bekkenløsning??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg vondt på innsiden av begge lårene når jeg går... Kan dette være bekkenløsning? Er tredjegangs og har aldri hatt bekkenløsning før .... Takk for svar :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok være det. I mitt tilfelle begynte det med at jeg følte at jeg hadde forstukket noe på insiden av lårene. Det er visst musklene som jobber når brusken i bekkenet gir etter.

Jeg er også tredjegangs og det er første gang for meg også, men går til kiropraktor som holder det sånn noenlunde i sjakk:)

Skrevet

Høres ut som bekkenløsning ja. Er det i beina som går skrått der med trusekanten som gjør vondt, det er den vanligste bekkenløsningen - symfysen og rundt der, ellers kan noen også få det i setet. Jeg har også bekkenløsning, og det sitter mest i setet, men når jeg har gått litt merker jeg at jeg blir stiv og støl ved symfysen.

Vil anbefale deg og ta en tur til en fysioterapeut som kan hjelpe deg sånn at du ikke blir verre :-)

Skrevet

Det kan også være bekkenlåsning! Anbefaler at du tar deg en tur til noen som kan om dette. F.eks kiropraktor eller manuellterapeut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...