Gå til innhold

Jeg vil ha i pose og sekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha samboeren min, det trygt og godt og vi de veldg glade i hverandre.

Samtidig vil jeg ha en elsker, det er spennende og uforpliktende.

Jeg vil faktisk ha i pose og sekk, men kunne nok ikke gjort det mot samboeren...

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Mange som gjerne skulle hatt det, men de som har vett og respekt for den man er sammen med, holder seg laaangt unna en potensiel elsker.

Gjest yrild
Skrevet

Ja det vil vel alle en eller annen gang i løpet av et liv, men må jo bare vite at man i tilfelle lyver for sin kjære og ødelegger den tilliten man har. Og sårer ham da...

Du må rett og slett snu på det og se på hvordan det hadde føltes for deg hvis det var omvendt.

Pur egoisme å være utro i de aller fleste tilfeller!

Skrevet

Jeg har både samboer og elsker,jeg;) I en og samme mann,-både i pose og sekk;)

Alt avhenger av hvordan du velger å se på det....

Skrevet

Jeg hadde aldri orket! Så mye koordinering , løgn og paranoia + at man tuller med eget hode, blir småforelsket i elskeren, begynner å tvile.. Man er dømt til å tape til slutt enten man blir oppdaget eller ikke :-)

Skrevet

Enten klare deg med pose, eller så får du snakke med mannen din om dette. Det er jo noen forhold hvor man kan få sekk også, så lenge begge er på det rene med det. Ikke veldig ofte det fungerer, men for noen fungerer det med såkalte "åpne forhold".

MEN da må jo du også godta at HAN har en elsker i tillegg til deg...

Skrevet

Gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden av brua;-)

Og som Berta_78 skriver, hadde blitt litt paranoid.

Rota litt med en både jeg og mannen min kjenner for mange år siden. Jeg var sammen med han som er mannen min nå, og han jeg rota med er ikke akkurat mors beste barn. Han satt inne for vold, var pillemisbruker og ikke trygg en plass.

Har væt livredd for at han skulle si noe til mannen min i ettertid, eller bruke det mot meg. For det er han høyst truende til:-/

Han har ikke sagt noe, men jeg prater minst mulig med han. Naturlig nok.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg følte det som

Deg hi! Og av respekt til partneren min gjorde jeg det slutt, vi er venner. Når

Man føler det sånn syntes jeg det eneste rettferdige er å gjøre det slutt. Er man glad i partneren sin gjør man det av respekt til han isteden for å være utro som er en feig og dårlig løsning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...