Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Her ligger både jeg og mannen med høy feber, influensa og i tillegg har jeg bihulebettenelse... Minste på 6 mnd og vi blir hjemme i morgen, mamma tar de to største på 8 og 3 år med seg på skolen, så skulle de vell på noe tivoli... Ungene får nok en flott dag, men synes det er pinlig og leit å ikke orke å delta selv... Dette er første gang jeg svikter på en sånn dag, vet 8 åringen er litt lei seg...Faren hans kommer nemlig heller ikke i år, da han skal være hjemme for å pleie sin samboer etter en silikonopperasjon ^^ Vet ikke hvor jeg vill med dette, bare lufte tankene litt....
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 Tenk så gøy de får det med bestemor da:):) det er lov å være syk, ungene tilgir deg:) god bedring!
Minimikro Skrevet 16. mai 2012 #3 Skrevet 16. mai 2012 Det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for Noen ganger er man bare syk, og slik er det for både voksne og barn. Det kan være greit at barna dine forstår det også Og de kommer til å kose seg masse med bestemor! De sprudler sikkert over av ting å fortelle når de kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå