Gå til innhold

Har dere plantet/pyntet med blomster ute til 17. Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde nesten glemt det, her jeg går høygravid i min egen boble, og bare venter... Vanligvis har jeg det klart et par dager før, men kom plutselig på det når jeg sto i dusjen i dag, at jeg har jo ikke kjøpt blomster til kassene på verandaen eller noe ekstra på trappa. Får ta med meg kassene til gartneriet og få de til å sette det sammen der for meg, så er det bare til å sette dem på plass når jeg kommer hjem. Orker ikke sitte bøyd nå å plante i kasser og krukker med denne magen her.

Håper bare været holder seg sånn passe, så ikke kulda kommer å ødelegger blomstene. (jeg kommer garantert ikke til å huske på å sette de inn på kvelden)... : - )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen blomster i krukke på trappa og mange i bedet som kommer igjen hvert år:) Pynter i tillegg med flagg i bedet og på husveggen. Har ikke orket å plante i kasser enda og litt redd de skal fryse.

Skrevet

Jeg har plantet litt i både kasse og bedd ute, men ingen garanti for at det vil overleve så tidlig... Men jeg tar sjansen... har ikke overpyntet men fått ut litt blomster:) Funnet ut det ikke er så lett å sitte på huk å plante blomster med kula i veien og dårlig bekken :P

Skrevet

Plantet masse, tok siste rest av sommerblomster i dag, så nå får vi håpe det ikke blir noen minusgrader om natta :)

Skrevet

Nei :( Er jo forferdelig vær her for tiden... :(

Skrevet

Jeg går rundt i ammetåka, så blomster har jeg virkelig ikke tenkt på :P Vi får ta d igjen til neste år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...