Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Skrevet 16. mai 2012 Hun har i to uker gått en dag med diare og neste dag nesten helt forstoppet, slik at det stopper i endetarmen og jeg må bare "ta det bort" for det bare sitter fast der. Jeg går ikke inn i endetarmen alså, men det som sitter fast rett utenfor. Beklager ekle detaljer. Så jeg ringte legekontoret idag og fikk "kranglet" meg til en time. Hun hylskriker når hun skal gjøre nr 2 og tar seg til magen og vet ikke hvor hun skal gjøre av seg. Ikke får hun sove om natten heller pga dette. Jeg har cøliaki selv og hadde noenlunde de samme symptomene som hun har nå, men tror egentlig ikke det er det heller. Hun er gått fra å være verdens blideste jente, til å bli egentlig litt irritabel, sutrete og veldig mammadalt! Noen som har gode råd?
mammas skatter <3 Skrevet 16. mai 2012 #2 Skrevet 16. mai 2012 idoform kan hun ta daglig. det hjelper på både løs og treg mage. idoform classik. kjøpt på apoteket. du kan blande det ut i drikke.slike kapsler du kan dele å tømme pulveret ut. det har vi gitt gutten vår når han har voknet med vond mage. og da han hadde treg mage her. det er melkesyretabletter. så helt ufarlige. tar de også no selv ved treg mage i graviditeten. en livredder spør du meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå