Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesen min har doblet seg (overdriver vel noe nå ja) men kan det ha noe med såkalt "fødeansikt" å gjøre? Kan ikke huske at jeg så sånn ut sist jeg fødte.. Når kom dette ifh til fødselen hos dere? Sånn ca selvfølgelig :) 39+3 nå da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått litt fødeansikt dagen før/p dagen, iallefall.

Skrevet

Jeg hadde vel fødeansikt i et par uker.. Skikkelig miss piggy, og med trutmunn som alle restylanjenter ville vært misunnelig på!!

Skrevet

Jeg fikk "fødetryne" da det startet. Røde kinn, lepper som ble virkelig fyldige :)

Er sikker på at når ungen akkurat ploppet ut så forsvant lufta fra trynet ;) Hehe :) :)

Skrevet

Jeg har gått med fødefjes i snart 2 uker nå, er 37+2 i dag. Det kom ca samtidig som kroppen begynte å fylle seg med vann. var ikke så mange dagene før slimproppen gikk(tror jeg). så egentlig burde jeg vel vente fødsel rett rundt hjørne:) Men samtidig så sies det jo at ingen av disse tingene trenger å bety at jeg er noe nærmere fødsel:) så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet:)

Skrevet

Har aldri hørt uttrykket før. Fødeansikt? Er det noe alle får?? Hva kjennetegner et fødeansikt?

Skrevet

Jeg fikk fødeansikt ca en uke før om jeg husker riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...