Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Var renselsen din veldig kraftig mtp blødningsmengde?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Var som en lett mens. Blødde litt i 5-6 dager og så var det over
<3 2G <3 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 De første dagene ja, derfor var trusene på sykehuset en drøm å bruke, passet godt til store bind:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Var ikke så ille som fryktet. Blødde såklart en del de første dagene. Men fra dag 4-5 etter fødsel har det avtatt en del begge ganger. Så har det vært av og på med blødning i 3-4 uker, brun utflod når ikke friskt blod. Ferdig etter ca 5 uker.
Gjest stårma Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg blødde veldig mye, ble litt mindre etter noen dager og så tok det seg opp igjen etter 4-5 uker. Blødde så mye at jeg ble bekymret og ringte sykehuset, men de brydde seg ikke og ba meg ringe fastlegen som ba meg ringe legevakten. Det gikk over av seg selv så var tydeligvis normalt. Blødde gjennom store nattbind på under en time, og dette var 4-5uker etter fødselen. På sykehuset var disse bleiene veldig greie...
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror jeg blødde 2-3 uker, husker ikke eksakt. MEN, én uke etter fødselen blødde jeg ekstremt mye! Jeg blødde gjennom det tykkeste libresse bindet, bokseren og joggebuksen. Blodet bare rant når jeg tok av meg klærne. Var selvfølgelig på klinikken og sjekket, og de konstaterte med at det måtte ha samlet seg opp blod som ikke kom under fødselen. Noen dager etter våknet jeg av at det rant en håndfull klumprest av morkaken ut, æsj...men det gjorde ikke vondt, og var heller ikke farlig
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 De første par dagene på sykehuset fosset blodet, i ekstreme mengder. Men det roet seg ganske raskt. Vanlig mens-mengde i en ukes tid og så var renselsen over. Tok ca ti dager totalt, etter begge mine fødsler.
TPK Skrevet 16. mai 2012 #8 Skrevet 16. mai 2012 Var ENORMT mye første uken. Så var det som en lett mens i sikkert 10 uker til! Eller det ble mer og mer brunt og mindre etter hvert, men var ikke helt ferdig før etter nesten 3 mnd. KJIPT!
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 Veeeldig mye de 2 første ukene, så avtok det litt og ga seg etter 5 uker. 2 uker senere fikk jeg mensen igjen, yey!
kaklemor Skrevet 16. mai 2012 #10 Skrevet 16. mai 2012 Jeg blødde i to-tre dager, men renselsen varte i to uker ca. Brunt gørr rett og slett
Appelsindyret Skrevet 16. mai 2012 #11 Skrevet 16. mai 2012 renselsen var jeg heeelt uforberedt på! Men blødde mye de 3-4 første dagene så i løpet av de neste 6 ukene gikk det gradvis til å utflod lignende istedenfor...
kaklemor Skrevet 16. mai 2012 #12 Skrevet 16. mai 2012 De første dagene ja, derfor var trusene på sykehuset en drøm å bruke, passet godt til store bind:-) Kan si jeg skjønte hva svigerinna mi mente med at jeg ikke kom til å bruke annet enn de nettingtrusene Skal jaggu ha med noen hjem etter neste fødsel :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå