Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Var på jobbintervju idag, fikk skikkelig dårlige "vibber" av den daglige lederen..og av hele jobben generelt. Hvordan stiller det seg om jeg sender en mail ang at jeg ikke er int i jobben likevel? Blir det bare teit? Skal jeg vente på svar for så og si at jeg ikke er int?
Serepta Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Det er jo bare å si at du ikke er interessert når du får svar. Ikke sikkert du får jobben engang, og da er jo problemet løst.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Var på jobbintervju idag, fikk skikkelig dårlige "vibber" av den daglige lederen..og av hele jobben generelt. Hvordan stiller det seg om jeg sender en mail ang at jeg ikke er int i jobben likevel? Blir det bare teit? Skal jeg vente på svar for så og si at jeg ikke er int? Jeg ville også ha ventet. Ikke veldig uvanlig at folk takker nei til jobbtilbud, så det går nok fint:)
TPK Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Det er veldig greit for de som skal ansette om de får vite det så snart som mulig!! Spesielt i stat eller kommune tar ansettelsesprosessen forferdelig lang tid, og hvis de skal vente noen uker før de gir deg tilbudet, så skal du takke nei, så må de ut med nytt tilbud osv. så tar det mange ekstra uker før den som faktisk får jobben kan begynne. En mail er kanskje litt teit, men jeg hadde gjort det. Hater sånne kleine telefonsamtaler... Hvis du ikke vil jobbe der uansett, spiller det vel ingen rolle om de synes du er teit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå