MammaTilToTette + spire Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Vi ønsket jo ikke å vite kjønn, men er så utrolig nysgjerrig og spent!!! Tar meg selv i å tolke alle mulige symptomer og tegn, og sammenligner med de andre svangerskapene. Denne gangen var jeg en del kvalm de første 14 ukene-ikke oppkast. Tidlig bekkenløsning-smertene er verst i symfysen. Fikk tidlig mage, og magen er stor! Lagt på meg ganske mye til nå, er nå passert 20 uker og lagt på meg 7 kg. Fortsatt svært ømme pupper/brystvorter. Ingen spesielle lyster på noe enda. Mye trøtt, men det kan vel skyldes at jeg har to små En aktiv baby, men den sparker ikke så hardt som de to andre gjorde. Fødselskart sier jente, plumbotesten sier gutt. Noen som kjenner det igjen, og hvilket kjønn fikk dere?
Lisse_01 Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Ingenting av det likner mitt, og jeg får gutt Men alle svangerskap er forskjellige så hvem vet
Bittelille'12 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Ligner veldig på mitt svangerskap med de aller fleste symptomene du nevner, og jeg venter gutt
MammaTilToTette + spire Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Vet alle svangerskap er ulike, men gøy å høre likevel! Har en gutt og en jente fra før, så blir glad uansett hva det er! Bare så utrolig nysgjerrig av meg:P Lenge å vente til oktober...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå