Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Har skikkelig intens mageknip. Kom ca. tre min etter at jeg hadde spist, så tenkte det var maten. Men så syns jeg at det liksom var så rieaktig. Så på "gøy" klikket jeg meg inn på rietelleren.no Hver "knip" varer mellom 51 og 57 sek. og det er fem min mellom hver. Jeg er bare i uke 29 Br jeg bli bekymret?
Husbygger Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Blir det verre når du går?? Fikk beskjed om at hvis det ble verre når jeg beveget meg så var det eier, hvis det stoppet opp når jeg beveget meg så var det kynnere!! Men jeg hadde tatt en telefon til føden uansett!! Krysser fingrene for at det ikke er rier, er litt tidlig i uke 29!!
Musemorbr / Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Når man er i tvil om noe så viktig, spør man en lege eller en jordmor. Ikke fremmede på et forum. Ønsker deg alt godt og krysser fingrene for at det ikke er noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå