Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Nettdating. Idag var det en som viste interesse for meg... Jeg viste tilbake, for han virket super! Men så skjedde ingeting mer.. Ingen av oss er betalende medlemmer (jeg sjekker egentlig bare litt for å se om det er noe) så ingen av oss kan skrive meldinger til hverandre. Men så ser jeg at han er på chatten... Skal jeg si hei, eller blir et for pågående?
Edelweis Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 gjør det! hva har du å tape på det? Du lever bare en gang, ta noen sjangser. kom igjen, det har ingen innvirkninger på livet ditt om du blir avvist. ergo kan det bare få positive innvirkninger på livet ditt
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Chat i vei, enig med venterpåfar!
Musemorbr / Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ser virkelig ingen grunn til å ikke gjøre det. Om dere ikke kan skrive privat uten å betale, kan du kanskje opprette en profil et sted man kan det, og si hva du heter der. Er han interessert vil han følge deg.
Musemorbr / Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Krysser fingrene for deg. Jeg snublet over mannen min på internett. Med uhell da. Heldigvis. Fantastisk måte å bli kjent på. Håper dere får full klaff. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Takk ÅÅÅÅ, han ser virkelig snill ut! Men kjekk ogsÅ! AltsÅ ikke bare "han ser snill ut".. Jeg synes selv jeg fortjener en snill mann nÅ, hihi.. Eksen har sÅ og si mobbet meg og gjør det fortsatt, vi har barn sammen. SÅ trenger en god og snill og kjekk mann nÅ Ok, puster dypt inn og trykker "chat". HI
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Å!!! Man mÅ jo betale for Å chatte ogsÅ. Duste datingside! Vurderer sterkt Å dra frem lommeboka nÅ ja!
Musemorbr / Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Hopp i det først som sist. Du vil aldri glemme han, og aldri tilgi deg selv om du ikke griper sjansen og finner ut mer om han. Nå vet jeg jo ikke hva det koster, eller noe om din økonomi, men jeg tror at muligheten for å kanskje kunne treffe sitt livs største kjærlighet er verdt å investere i.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Ja, nå betalte jeg for en mnd. Sender han en melding jeg, så kan han svare når han vil, hvis han vil. Jeg kan jo se når han har lest den også. Så slipper jeg å tenke på om han kanskje ikke er tilgjengelig nå på chaten eller ikke selv om han er pålogget. Satser på at han er verdt de 200 kronene HI
Musemorbr / Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Med nettdating må man være litt mer direkte. Menn leser ikke mellom linjene, så om du liker han må du prøve å ikke være for tilbakeholden. Ikke misforstå, for jeg sier ikke du skal være desperat, men bare tydelig og ærlig. Mitt beste tips er at du viser at du er lykkelig, med eller uten en mann, selv om du godt kan tenke deg en mann i livet ditt, og at du har god selvtillitt. Menn synes det er veldig, veldig attraktivt. Så om det ikke stemmer, synes jeg du skal prøve å få det til å stemme.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #12 Skrevet 15. mai 2012 Meld deg på sukker!! Der er det gratis å chatte og å skrive med alle som betaler og det gjør stortsett alle mennene har jeg inntrykk av..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #13 Skrevet 15. mai 2012 Det er sukker jeg er på Og siden ingen av oss betaler, så gikk det ikke.. Men nå har jeg sendt han en melding Ja, jeg klarer meg fint jeg Har vært alene lenge nå, og det verste jeg vet er menn som skal "redde" meg fra å klare alt alene. Men jeg er bare redd for å finne en mann som er stygg mot meg igjen. Alle kan krangle, men godtar ikke å bli kalt hore eller drittkjerring lenger, så en ny mann må behandle meg med respekt. Og da jeg betalte fikk jeg jo lese profilteksten hans også. For en mann! Sukk.... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå