Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Pleier alltid få den inn på mandag når jeg sender mldkort på lørdag, men den har fortsatt ikke kommet...... Er det bare hos meg??
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har hellere ikke fått. Kanskje vi ikke får før etter 17. mai. Vi skulle jo nødig bruke opp pengene på å ha det litt moro:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Jeg sender tydeligvis inn i motsatt uker av det du gjør. Sendte inn sist helg og fikk utbetalt torsdag den uka. Men om du logger deg inn på min side på nav så vil du jo se om beregningen av sist kort er ferdig, og på utbetalinger vil du jo se om den ligger der
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Hmm..tror jeg skal sende inn til helgen?? Er det forskjellige helger?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Vært inne og sett, og den var ferdig beregnet på mandag, men ikke kommet inn på konto ennå. Redd den ikke skal komme før etter 17.mai...da blir det en skrøpelig feiring for barnet her Hi
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Hmm..tror jeg skal sende inn til helgen?? Er det forskjellige helger? Kan ha motsatt uke ja
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Hmm..tror jeg skal sende inn til helgen?? Er det forskjellige helger? Kan ha motsatt uke ja Om den ikke har kommet innen i morgen tidlig, ville jeg ringt Nav og spurt. Hos meg kom den som alltid mandag ettermiddag. Kanskje det har oppstått noe, som gjør at den ikke ble utbetalt. Og ja, det er forskjellige uker utfra hvilken fødselsdato man har
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2012 #9 Skrevet 16. mai 2012 ÅDUSATANINNIHELVETE!!!!!!!!!!!!! Faens NAV!!! NÅ klarer de Å ødelegge 17.mai feiringen til dattra mi ogsÅ! FAEN!!!! NÅ er jeg sÅ møkklei tull og rot fra nav at jeg kunne skutt! Ringte nav nÅ da jeg fortsatt ikke har fÅtt inn penger.....ehm...ser ikke noe galt her, vet ikke hvorfor du ikke har fÅtt utbetaling, ring tilbake kl 9. Pokker, skjønner dem ikke hva dem gjør med folk?? NÅ har dem kødda med sykepengengene til mannen fra dag 1, nÅ har han ikke sykepenger lenger sÅ da skal de pokker meg kødde det til med min utbetaling. Faen detta livet gidder jeg bare ikke mer, kranglet og slÅss med nav i 7År! Er sÅ sliten...orker bare ikke mer, er helt nede i kjellern fra en nedtur vi fikk fra før, men nÅ er jeg pÅ bristepunktet, nÅ vet jeg ikke hvor mye mer jeg takler. Tusen jævli takk nav!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå