Gå til innhold

Jordmortjenesten ved Ulset Helsestasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer herfra?

Evt fra noen andre jordmødre i åsane bydel?

Jeg har ikke peiling,,, føler jeg leter etter nåla i høystakken.. Har googlet, men blir ikke klokere... var innom et legekontor, og de visste bare om denne helsestasjonen som hadde jordmor ?

Sist fikk jeg en anbefaling fra legen min, men hun var i en annen bydel som ikke lenger er aktuell...

Takker :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da kan jeg vel svare på mitt eget spørsmål.. kom plutselig over en liste over helsestasjoner i Bergen som hadde jordmødre, og da var det kun denne som kom opp i åsane...

Skrevet

Er ganske fornøyd med jordmødrene på Ulset, jeg har Berit, men har og vært i snakk med en annen (utenlandsk en) som jeg også likte veldig godt! De forstår, de lytter, de tar deg inn ekstra som du føler behov for det :-) Jeg var skikkelig redd for å havne hos noen gamle sure sokker, men er positivt overasket og gleder meg til hvert møte :-)

Skrevet

Jeg gikk ikke på helsestasjon, kun på legesenter. Men jeg har hørt fra andre som har gått der at de er kjempe fornøyd! :)

Skrevet

Jeg har hatt jordmor der. Kristine Karlsen. Hadde henne til førstemann for to år siden og bad om å få henne igjen denne gangen (38+2 nå). Synes hun er helt super! Flink å lytte og har masse erfaring. Hun har jobbet mange år på Haukeland tidligere, og er flink til å formidle.

Anbefaler gjerne henne! :-)

Skrevet

Skulle gjerne sett dette før jeg bestilte ja..

Men Anne Grete var den eneste som hadde ledig time som passet.. får håpe hun også er grei, og ikke en sur sokk :-)

Takk for svar uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...