Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Har gått på AAP, og skal nå over på foreldrepenger i juni. Så det jeg lurer på da er - skal jeg sende meldekort som før? Kommer pengene en fast dag i mnd eller annenhver uke slik som det har vært med AAP? På forhånd takk!
Gjest sandyBay1 Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Nei det skal du ikke Kommer hver den 25 i månden
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg går ut i permisjon 1 juni, får min siste utbetaling av aap (på 4500kr) den 21 da, blir jeg da å ikke motta penger i en hel mnd? Takk igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Sikker på du får siste utbetaling den 21? får du da med de siste dagene tom 31. mai da? om ikke må du snakke med nav og høre med dce om du ikke skal sende inn meldekort for de ukene der? er jo evnt 10 dager du går glipp av eller noe? tror du skal sende meldekort frem til dagen du skal i permisjon. men om ikke,m så ja.. har du bar 4500 kr å leve for frem til 25. juni ca..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg ringte inn for å høre, hun sa jeg skulle sende meldekort som vanlig gjennom mai, men at AAP ble stoppet 1 juni. Nå skal det sendes meldekort på lørdag, og neste som egentlig skal inn er jo da den 2 juni som jeg ikke blir å motta noe av? Tror kanskje jeg skal ringe inn igjen i morgen å høre med de, evnt få en time med saksbehandler (som jeg ikke har fått fatt i siden februar), for dette skjønner jeg ikke bæret av hehe. Takk for svar dere!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Jeg ringte inn for å høre, hun sa jeg skulle sende meldekort som vanlig gjennom mai, men at AAP ble stoppet 1 juni. Nå skal det sendes meldekort på lørdag, og neste som egentlig skal inn er jo da den 2 juni som jeg ikke blir å motta noe av? Tror kanskje jeg skal ringe inn igjen i morgen å høre med de, evnt få en time med saksbehandler (som jeg ikke har fått fatt i siden februar), for dette skjønner jeg ikke bæret av hehe. Takk for svar dere! du burde jo få for de siste dagene iogmed du ikke begynner på foreldrepenger før 1. juni. og du skal jo da ha for de siste dagene i mai..?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Har du søkt på foreldrepengene? Du må selv søke på dette.
lille sprelle Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Du skal sende meldekort helt til perioden med aap er over og du går over i permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå