Gå til innhold

Er jeg unormal?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter og jobber med en stor og viktig oppgave som skal leveres i morgen. Høgskolenivå. Jeg har ganske mye igjen og regner med å måtte bruke natten. Likevel blir jeg ikke stresset..medstudenter har postet på fb at de har levert siden før helga. Jeg har virkelig mye igjen. Greit at jeg jobber godt under press, men er det normalt å være så selvsikker og rolig i en sånn situasjon? Hovedgrunnen til at jeg spør er vel kanskje for å få litt motivasjon til å gjøre noe med studieteknikken min til neste skoleår..blir alltid sittende på slutten. Jeg sitter og har et hav av arbeid foran meg og er kjempetrygg på at det kommer til å gå bra, og til og med at jeg kommer til å få en god karakter. Fornuften min sier meg at det er urealistisk, så kanskje jeg er urealistisk optimistisk? Tror ikke jeg fortrenger stresset heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to unormale iallefall..hehe. Drev alltid på sånn når jeg studerte, og fikk bare A og B ;-) Det var vel ikke akkurat motivasjon til å gjøre ting annerledes da, men en bekreftelse på at det helt klart funker for noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...