Gå til innhold

psykologen mener besøksforbud burde på plass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bør man da følge alt en psykolog sier.

de mener situasjonen som er her burde hvert oppi retten. da det er ganske alvorlig.

retten går vi nok ikke til,. men jeg er enig om besøksforbud.

syns besøksforbude burde på plass.

men psykologen mente det ville være vanskelig når mannen ikke er enig.

gjelder besøksforbud for meg og barna.

jeg vil ikke gå inn på situasjonen. men lurer litt på noen med erfaring med slike råd,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og psykologen kan ikke bestemme at mannen bør få besøksforbud, her må du ha hjelp av politi og rettsvesen.

Hva du og psykologen mener har ingen verdi uten en rettskjennelse.

Skrevet

Om du mener besøksforbud er på plass og ønsker å følge psykologens anbefalinger så gjør du det. Men om jeg ikke tar feil så må du via retten for å få det..

Skrevet

Du og psykologen kan ikke bestemme at mannen bør få besøksforbud, her må du ha hjelp av politi og rettsvesen.

Hva du og psykologen mener har ingen verdi uten en rettskjennelse.

er ikke snakk om besøskforbud for mannen men meg og barna.

og han har foreldreansvar han og. dermed har noe å si for barna.

jeg og psykologen kan ikke bestemme. men psykologen mener saken er så omfattende at vi burde prøve å få det.

Skrevet

Forklar deg bedre er du snill..

Vil du og barna ha besøksforbud mot mannen din?

men han har foreldreansvar og derfor talerett for barna?

hvis der er slike tvister, må du gjennom retten.

Skrevet

Hæ, hva er det egentlig du vil ha frem her?

Hvem skal ikke ha lov til å besøke hvem? Om mannen ikke skal få lov å oppsøke deg og barna er det selvfølgelig han som får besøksforbud.

Skrevet

nei,.

besøksforbud mot noen som trakaserer oss. mannen vil ikke fordi han ikke ser de som snille folk. selvom dem trakaserer oss.

Skrevet

Dette var ikke lett å forstå!

Du og mannen er sammen (ikke skilt), og dere har barn sammen. Så er det noen som trakasserer dere, men mannen din vil ikke anmelde dem fordi har synes de er snille?

Eller, hva mener du egentlig?

Skrevet

Dette var ikke lett å forstå!

Du og mannen er sammen (ikke skilt), og dere har barn sammen. Så er det noen som trakasserer dere, men mannen din vil ikke anmelde dem fordi har synes de er snille?

Eller, hva mener du egentlig?

dette ble vanskelig ser ejg å forstå.

vi blir trakasert av noen. mannen vil ikke anmelde de fordi han syns anmeldelse er å gå langt. det syns ikke jeg etter 5 år med trakasering. mannen vil ikke gjøre noe emd det.

jeg vil gjøre noe med det for å bekytte meg og barna.

mannen min har bare gode minner med de. derfor klarer han ikke helt se alvoret i dette.

Skrevet

Er det familien hans som plager dere da?

Hvor er dere fra, aner jeg at det er en utenlandsk opprinnelse her?

Om det er familien til mannen som plager dere skjønner jeg han på en måte, det er ikke lett å gå til det skritt av man anmelder "sine egne".

Men da må dere jo ta tak i det på annet vis, hva med å flytte vekk fra dem. Trekke dere unna og ikke ha kontakt med dem?

Skrevet

nei,.

besøksforbud mot noen som trakaserer oss. mannen vil ikke fordi han ikke ser de som snille folk. selvom dem trakaserer o

ah :)

men tror fortsatt du kan gå å få besøksforbud for din del. så får du heler holde ungene med deg:)

der du er. kan ikke de komme

Skrevet

Man trenger vel en grunn for å få besøksforbud, som trusler eller truende oppførsel? Hva har vedkommende gjort? Best du snakker med politiet, kanskje psykologen kan skrive en forklaring?

Skrevet

Dette er svigerfamilien din?

Du kan ikke tvinge mannen din tilå gjøre noe som helst. Du kan forsøke å få ilagt dem besøksforbud.

Skrevet

Er det du som har skrevet tidligere om terapi sammen med svigers, og at de vil ha samvær og alt mulig? Og at de trakaserer deg og mer til?

Jeg mener du bør be om besøksforbud for deg og barna, så får din mann gjøre hva han vil med det. Du er ikke avhengig av hva han mener, for du er vel et selvstendig menneske, som også bestemmer over barna? Du søker hos politiet om dette, og så får de og retten avgjøre saken. For jeg tror du og barna trenger det, men så syke svigers.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...