Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 vi flyttet til nytt området for et år siden. ikke blitt kjent med så mange. prøvd å ha flere leke avtaler hvor foreldre er med. vi prater bra med foreldre når vi er med dem. men er bare vi som prøver å få til avtaler. litt slitsomt det og i lengden. men prøver så godt vi kan å gjøre dette mest for barna. foreldrene virker ikke som vil veldig ha så mye kontakt med oss. jeg er arbeidsledig. går hjemme. mannen min jobber 45 min unna med bil. ingen av oss driver med aktiviteter da pengene ikke strekker til... vi er alltid hyggelige. og prøver å være snille og høfflige mot alle.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Du må bare fortsette å prøve. Vi har funnet flere gode venner gjennom barna, foreldre står jo å snakker mens barna trener fotball, på foreldremøter osv osv. Vi er en gjeng på 5 mammaer som har startet klubb, vi møtes en gang i måneden for å skravle (uten barn!). Vi møtte hverandre i barnehagen og ble stående å skravle så lenge etter foreldremøter o.l. at vi fant ut at vi måtte treffes utenom. Nest eldste sønnen vår fikk en kamerat da han begynte på skolen hvor vi foreldre også gikk godt samme, de har vi gjort alt fra å reise på ferie til å feire nyttårsaften sammen med. Eldste barnet vårt fikk en venn da han begynte på skolen og han hadde en lillebror som var like gammel som den andre gutten vår. Det passet jo perfekt så denne familien har vi vært mye sammen med, reiser i svømmehallen, i langrennsløypa, på sykkeltur osv sammen. Eldste sønnen har også en kamerat hvor min mann og pappaen til denne kompisen har blitt veldig gode venner. Denne familien er vi også mye sammen med, inviterer på middag, reiser på stranda, går på ski osv osv sammen. Du må bare fortsette å prøve, etterhvert finner dere noen dere passer godt sammen med og da har dere fått noen nye venner
Hønemor30 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Hvor bor du da, Hi?? Kanskje det er noen her inne vet du, mange koselige jenter her, er min erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå