Gå til innhold

Noen som har prøvd den oreo kaka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra mølleren?sånn 123 kake?så det var kommet i butikken,men er skeptisk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke smakt den, men har lest anmeldelser.. Den skal visst være god! Men bildet på pakken lyver litt.. Der er det flere lag med det forskjellige, men det blir vanskelig med det som finnes i pakka..

Skrevet

Den opprinnelige kaken er visst ikke vanskelig å lage.krem, sjokolademousse og kjeks dynket i smør. Og kjeks til pynt.

Den er så avsindig god at jeg blir tussete bare av å tenke på den!

(gravid ja)

Skrevet

sjokolademousse er ganske omfattende å lage i seg selv da... blir masse boller og masse søl...

Jeg ville prøvd 123 kaken!

Skrevet

Da får jeg gi den en sjangs,og gå utifra at den ikke matcher like godt i smaken:) lager man den fra bunnen er den himmla god:))

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Den er HIMELSK! Farlig god kake den der..

Men den hjemmelagde er jo hakket bedre da, slik det pleier å være ;)

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har ikk smakt den, men den orginale er himmelskt god. Jeg kommer nok ikke å prøve den fra møllerens heller da jeg ikke synes det er så veldig omstendlig å lage den fra bunn av. Tar bare litt lenger tid.

Skrevet

Kaka fra mølleren er helt ok. Smaker mindre enn hjemmelaget,men greit nok.

Anbefaler deg å lage dobbel porsjon da den er litt liten syns jeg

Skrevet

Jeg lager hjemmelaget men med sjokolademousse fra pulver. Beste kaka ever!

Skrevet

sjokolademousse er ganske omfattende å lage i seg selv da... blir masse boller og masse søl...

Kjøper bare pose-moussen :) der tilsetter du litt melk i pulveret,mvisper og vips - sjokolademousse :)

Skrevet

Har ikke smakt den, men har lest anmeldelser.. Den skal visst være god! Men bildet på pakken lyver litt.. Der er det flere lag med det forskjellige, men det blir vanskelig med det som finnes i pakka..

Langt fra så god som når jeg lager den fra bånn noe som i seg selv ikke er vanskelig, men den var god og gikk fortere å lage og ble mindre søl og oppvask så jeg kan godt kjøpe den en annen gang jeg har lyst på kaka :)

Det ble også litt billigere å kjøpe denne en alle ingrediensene til å lage fra bånn.

Skrevet

Men moussen fra toro er jo bare fantastisk da:) Kun en sølete bolle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...