Gå til innhold

spørsmål til dere som har peiling på p-pilleslutt:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet på yasmin for noen uker siden (brukt de i ca 10 mnd), og på dag 12 (igår) spottet jeg noe og så ble det borte etter et par timer. Jeg spotter igrunn kun litt rett før mens. Kan p-pilleslutten være årsaken til at kroppen er litt på bærtur? noen som har erfaring med det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta litt tid før kroppen er 100% i gjenge etter p-pilleslutt ja.

Den spottingen kan bety at du hadde eggeløsning, er noen som spotter litt da, særlig om hormonene er i ulage. Da får du mensen ca 2 uker etter spottingen.

Skrevet

el på dag 12 hos meg høres tidlig ut:p Jeg får vel være tålmodig etter pilleslutten:) håper det ikke blir noe tull med hormonkræsj :o

Skrevet

Du kan ikke sammenligne med tidligere sykluser når du tenker på første eggeløsning, du har jo så lenge du har gått på pille ikke hatt el, nå vil kroppen så fort den kan klare det få de igang igjen.

Jeg har alltid hatt en veldig stabil syklus på 30 dager, men da jeg sluttet på pilla fikk jeg første el 6-7 dager etter siste pille. Da ville kroppen min igang igjen.

Skrevet

åh.. hva jeg ikke vet :) Jeg slet med spotting for noen år tilbake men da hadde jeg noen sår på livmorhalsen, men nå tenker/håper og tror jeg at det kun er kroppen som er litt i ubalanse, smøre meg med tålmodighet!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...