Gå til innhold

Blir litt matt over foreldre som kun ser sine egne behov...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå snakker jeg om de andre innleggene fra far som ikke ønsker å flytte, ikke ønsker å overholde samværet fordi han ikke liker mora til barnet (men hun var bra nok til å ha sex med i sin tid?) og som ikke ser de grunnleggende behov for trygghet hos sønnen sin. Min eks var ganske likedan: han ville gjerne ha samvær men på HANS premisser, noe som inkluderte at jeg som bodde 2200 km unna måtte innlosjere far i mitt hus mens han hadde samvær (2 uker om gangen). Da jeg foreslo at jeg dekket ALLE utgiftene til samvær, og fløy ungene ned til ham slik at de kunne hilse på hele farsfamilie under samværet, samt være alene med far og ikke mor som henger over skulderen hele tiden, sa han NEI og kuttet samværet. For da kunne han ikke sove middag mens jeg passet barna under hans samvær, lage mat til ham osv. Ego som bare det.

Kjenner også 2 menn som har vært utro etter noter og behandla kjerringa som dritt, ikke stilte opp på barnas treninger, bursdager eller noe, og plutselig begynte å hyle om hva DE har rett på etter bruddet. At de ikke aksepterte at mor fikk ny kjæreste, skulle forby henne å flytte sammen med ham osv. Jeg lurer på hva slike menn tenker på jeg?? Og hvorfor de tror de har fått barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Enig med deg, men det er en hel haug med damer som også burde skjerpet seg!

Skrevet

Man trenger da vel ikke å like/være glad i /elske sine tidligere sexpartnere til evig tid? :P

Uflax som har fått slike fedre til sine barn!

Skrevet

Heldigvis at man ikke trenger å elske dem til evig tid :) Men som HI er jeg også til stadighet sjokkert over hva ekser kan finne på bare for å være drittsekk.

Her sa barnefar at han nærmest håpet at babyen skulle få kolikk, slik at jeg skulle få det strevsomt.

Skrevet

Heldigvis at man ikke trenger å elske dem til evig tid smile.png Men som HI er jeg også til stadighet sjokkert over hva ekser kan finne på bare for å være drittsekk.

Her sa barnefar at han nærmest håpet at babyen skulle få kolikk, slik at jeg skulle få det strevsomt.

Min eks truet da jeg gikk med at han skulle ringe til barnevernet og fortelle masse løgner om meg slik at jeg mistet omsorgen for barna. På mitt spørsmål om HAN ville ha ansvaret for dem, svarte han nei, da får de flytte til fosterhjem eller noe. Og så sa han at hvis jeg IKKE flytter, så gjør han ikke det (han trodde at jeg skulle bli ved å se hvilken "sjarmør" han er? yeah right...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...