Gå til innhold

Da var det slutt for denne gang:(


mars :-)

Anbefalte innlegg

Melder meg også ut fra denne terminklubben... Hjertet hadde stoppet å slå i uke 8+5. Så får vi bare vente å¨vårt 4 IVF forsøk, til høsten.....

Utrolig kjipt!!

ønsker dere alle her inne en fortsatt fin tid som gravide :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, lille venn....det var trist å høre :( :(

Håper en fin og varm sommer gjør susen for dere og at dere er fit for fight til høsten!

 

Jeg måtte ha 5 ivf før storebror kom, hele 9 ivf før lillebror banket på.......og nå - bare 2 ivf, så kommer 3djemann i november :)

 

Dette forteller jeg deg ene og alene fordi du må ikke gi opp!! Dere kommer i mål til slutt :)

 

Heier på dere!!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Hadde du noen symptomer som gjorde at du fant det ut? Uansett, masse lykke til videre. Det går bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, lille venn....det var trist å høre :( :(

Håper en fin og varm sommer gjør susen for dere og at dere er fit for fight til høsten!

 

Jeg måtte ha 5 ivf før storebror kom, hele 9 ivf før lillebror banket på.......og nå - bare 2 ivf, så kommer 3djemann i november :)

 

Dette forteller jeg deg ene og alene fordi du må ikke gi opp!! Dere kommer i mål til slutt :)

 

Heier på dere!!

 

Lykke til :)

 

Tusen takk for supert svar.... vi gir ikke opp..... det skal gå bra til slutt :-) Lykke til videre i svangerskapet....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre. Hadde du noen symptomer som gjorde at du fant det ut? Uansett, masse lykke til videre. Det går bra til slutt.

 

Ikke noen symptomer...... var på ul da de så det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...