lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Lurer på om det er noen som har lyst å finne på noe, med og uten barn? Har en jente på 13 mnd som ikke begynner i bhg før i august, og det hadde vært kjekt for oss begge å treffe andre med barn Jeg er 24, bor på Askøy, men jeg har bil
<3 Baby 11+12 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg skulle gjerne Jeg blir 24, og har en gutt på straks 14 mnd. Men jeg er høygravid, og orker så vidt å gå utenfor døren,hehe Min begynner heller ikke i bhg før august, og han hadde virkelig hatt behov for å få sosialisert seg litt mer! :-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2012 Hehe, det skjønner jeg gooodt! Jeg merker at vi begge har begynt å kjede oss sånn om dagene når vi ikke finner på noe.. Du får sende en pm om du orker en dag
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2012 Hehe, de er vel alltid noen fra samme sted kan jeg tenke meg, når det er så mange medlemmer Hvor på Askøy bor du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå