Ikkesåallerværst Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Hva er deres beste tips og råd? Ammingen går bedre denne gangen, men det er fortsatt mye flashing med puppen. Denne gangen har jeg også mere melk og tendens til brystspreng (opplevde det en gang med første..), så det er mye fikling med å legge han til innimellom. Gidder ikke sitte ute i offentligheten og håndmelke et bryst str H/I.. Ikke for venner og familie heller, egentlig. Når gir det seg? Harsom sagt lite erfaring med mye melk. Og hva gjør dere om natten? Med eller uten bh? Jeg må bruke bh med spiler, eller blir puppene hengende på skulderen omtrent ned til hofta.. Ammesingleter er for små, puppene tyter ut og blir liggende å gnisse med vorta i utringningen.
Tauriel Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg sov med BH pga at jeg lekte så mye melk... Men jeg pumpet kun den første tiden
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Hvorfor må du håndmelke i offentlighet? Jeg er str G/H. Syntes det var vanskelig å amme offentlig i starten, men det gikk seg til. Jeg tok ALDRI toppen ned! Da blir det i allefall mye pupp! Hadde singlett under som jeg tok ned og genser/t-skjorte utenpå som jeg tok opp. Da ble det ikke så veldig mye flashing. La bestandig en klut over i tillegg. Synes ikke noe om å få pupper midt i ansiktet selv, så de gangene jeg måtte amme offentlig satt jeg mest mulig gjemt. Denne gang har jeg kjøpt slynge og sjal for å bære barnet i, da er det bare å vippe barnet på puppen og amme helt uforstyrret Bh med ammeinnlegg må jeg bruke på natta nå allerede (Uke 28). Fikk veldig mye melk sist så måtte nesten skifte innlegg på natta for jeg lak så mye. Spiler er vel ikke anbefalt, men skjønner godt du vil ha det. Men kjøp deg i allefall en uten som du kan sove med.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Jeg sov med amme bh, byttet innlegg ofte. Melken rant og rant og jeg så vulgær og fæl ut... Det gikk eg til etter en/to ukers tid, eller kollosale var de hele amme perioden og har ikke gått helt ned enda, men det værste sprenget og lekkingen ga seg etter to uker ca. Ammet kun til hun var 7 uker. Og det er over et år siden har fremdeles ikke gått ned i str har 70G Hadde 70 d da jeg ble gravid...
Ikkesåallerværst Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2012 Kolossale! Det er et ord jegskal bruke mer . Jeg må håndmelke fordi baby ikke får tak hvis ikke. Og jeg bruker også singler under topp, men det er så mye fikling for å få lagt til og hvis jeg skal se noe, så må toppen godt opp til han har fått tak. Amme i sjal høres supert ut, men det kommer ikke til å gå.. Fikk ikke dreisen på å amme etter et år med første, så jeg har litt tungt for det . Men hvordan klarer du egentlig amme i sjal? Blir ikke puppen veldig tung for baby? Eller er detjegsom har vorta plassert på et merkeligsted( dvs hengepupper..). Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå