Gå til innhold

Hva bør gjøres i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt i tåka for tiden, har jeg husket det meste her?:

Se over og evt vaske/stryke pentøy

Stryke flagg

Vaske/stryke duker

Pusse sko

Rydde og vaske i huset

Handle det meste av mat

Lage iskrem

I morgen:

Bake

Handle bær

Kjøpe og plukke blomster

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Takk for den, der kom akutt dårlig samvittighet..

DU har vært kjempeflink! Eller er straks kjempeflink, du ga meg et spark bak nå ja, bye bye dig helo husvask...

Ser ut som det meste er fikset, sjekk om dere har 17 mai sløyfer til alle mann.. Eneste jeg kom på i farten så..

Skrevet

ÅÅÅ...sÅ glad jeg er for at jeg ikke skal ha gjester 17.mai! Skal bare en tur til byen for Å se pÅ toget, sÅ bærer det avgÅrde til middag hos søster'n :) Leiligheten er dessuten i tipp-topp shape etter to dager med visning!

FÅr vel finne frem ei sløyfe eller to... ;)

Skrevet

Er litt i tåka for tiden, har jeg husket det meste her?:

Se over og evt vaske/stryke pentøy

Stryke flagg

Vaske/stryke duker

Pusse sko

Rydde og vaske i huset

Handle det meste av mat

Lage iskrem

I morgen:

Bake

Handle bær

Kjøpe og plukke blomster

Vi har den samme listen... men i tillegg:

Klippe plenen, luke i bed og koste litt ute

Vaske bilen

Vaske utemøbler

Men, det avhenger jo av været såklart. Jeg tenker at det er greit å være på den sikre siden, og hyggelig at det ser pent ut ute uansett.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Da jeg så "to do" lista di slo det meg at dette er første året på 12 år hvor jeg ikke trenger å handle inn eller bake/lage mat til 17.mai. De tre minste skal være hos faren sin, og den eldste skal være hos sin far. Og fra 9-17 skal vi 6.klasseforeldrene stå for arrangementet på skolen.

Dette kommer til å bli en rar 17.mai :(

Skrevet

Da jeg så "to do" lista di slo det meg at dette er første året på 12 år hvor jeg ikke trenger å handle inn eller bake/lage mat til 17.mai. De tre minste skal være hos faren sin, og den eldste skal være hos sin far. Og fra 9-17 skal vi 6.klasseforeldrene stå for arrangementet på skolen.

Dette kommer til å bli en rar 17.mai sad.png

Uff, det så litt trist ut. Har du noen venner å være med? Husker fra en fjern fortid (før barn) at 17. mai var bare avslapping og kos. På med bunad, champagnefrokost med venner, ned til byen. Ute hele dagen og restaurant på kvelden. Tror jeg ville gått for det samme hvis jeg skulle oppleve en barnløs 17. mai igjen. Håper du får en strålende dag, uansett :)

HI

Skrevet

Takk for tips! Sløyfer er sjekket og funnet i orden :)

Har absolutt ikke vært flink. Huset står på hodet, men skal suse rundt som en virvelvind i kveld :)

Hagen må bare være som den er i år. Var akkurat ute og studerte deprimerende blomsterbed. Dvs ikke så mye blomster, men desto mere gress og ugress... Får kjøpe inn noen potteroser, hortensia e.l. og sette ut. Gresset har heldigvis ikke vokst så mye ennå.

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Tja, si det.. Her er de bare å passe på at pentøyet til ungene er klare, min og samboeren sitt er det, også må jeg pusse hans sko.. Ellers så er alt klart her, vi skal bort i år, neste år derimot, så blir det nok en annen sak, da skal elste gå i barnehagetoget, også blir det vel middag med svigerfamilien, muligens lunsj med min familie, så da blir det masse å gjøre :-p

Skrevet

Å, super liste!

Jeg legger til: Pusse bunadssølv

:hurra:

Skrevet

Jeg har "avlyst" 17. mai i år, hehe. Det eneste jeg skal gjøre er å ta på meg joggedress og evnt se på tv eller lese en god bok. Neste år derimot...det blir noe helt annet,hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...