Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Får man lite melk om man har små bryst?lurer litt,venter mitt endre barn. Men første fikk jeg det ikke no til,var sikker på at de var for små til og gi nok melk.vil gjerne prøve nå men er det no vits?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har små pupper og fikk bare til å amme et par uker. Men jeg har ei venninne som har like små pupper og har fullammet i over 6mnd. Så det skal vel ikke ha noe å si :-) Prøv du, og ta det som det kommer. Ikke bli deprimert om det ikke fungerer iallefall :-)
It's all about me Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har pyttesmå pupper, men hadde masse melk. Det kom så mye at de ikke klarte å svelge unna i starten. I tillegg pumpet jeg fra de var 2 eller 3 uker og fikk etter kort tid ut rundt 300ml ved en pumping på bare den ene puppen. Str på puppene og mengden melk har absolutt ingen sammenheng.
2 hjertegull :) Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Ja, det er vits! Det er alltid vits å prøve! Det skal ikke spille noen rolle om du har små eller store så vidt jeg vet, melken produseres likevel. Det er mange med store bryst som ikke får nok melk også, så ikke la være på grunn av det hvertfall! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror ikke det har noen sammenheng. Alle i min familie har små bryster, men vi har da bestandig hatt mer enn nok melk likevell.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Skal ikke spille noen rolle. Jeg har selv giga-pupper og fikk ikke nok melk, mens venninner med knøttepupper hadde produksjon i lange baner.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 Det er vel som regel ikke kjertelvevet, men mer fettvevet, som utgjør volumet i puppene.
Himmel og hav Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Svigerinnen min har en liten A-cup, men har ammet alle sine barn i 18 mnd hver. Så det er ikke størrelsen det kommer an på.
Cimorene Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Jeg hadde små pupper før fødselen (liten b-cup), men hadde tidvis nok melk til to babyer. Puppene har vokst da, gikk opp til d-cup etter fødsel. Måtte på desperat ammebh-jakt etter fødselen, siden de plutselig ble såpass store så passet jo ikke de jeg hadde kjøpt på forhånd. Strekkmerker på puppene er ufint altså.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Her hadde jeg små B-cup(?) første gang jeg var gravid, vokste til C-cup(?), og så etter stangerskapet med gutten fikk jeg stor D-cup(?), men fikk kun ammet i 2 uker, så var jeg helt tom for melk, før det hadde jeg maks 60 ml iløpet av en hel dag, til tross for pumping, amme-te osv osv. Tror nok det ligger mer i kjertelvevet. Fikk ikke ammet stort denne gangen heller (i følge BH-kalkulatorer har jeg egentlig I-J-cup, derfor ? bak str) så regner med at det er melkekjertlene i brystene mine som ikke gjør jobben sin. Blir like sint hver gang, vil så gjerne amme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå