LilleBamBam+EnTil Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har prøvd å laste ned et PDFprinterprogram, for å konvertere en word-fil til pdf, men det gikk ikke. Kan noen forklare meg den enkleste og tryggeste måten å konvertere fra word til pdf? Og evt hvilket program?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har prøvd å laste ned et PDFprinterprogram, for å konvertere en word-fil til pdf, men det gikk ikke. Kan noen forklare meg den enkleste og tryggeste måten å konvertere fra word til pdf? Og evt hvilket program? Hei! Den absolutt enkleste løsningen jeg har kommet over er Cute PDF Writer, søk den opp på google. Har aldri hatt noen problemer med den. Den kommer opp som en ekstra skriver, du velger hvor den nye filen lagres. (Håper det ikke var den du hadde prøvd.)
Gjest peacock Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Åpne wordfilen i word. Trykk lagre som. I vinduet som kommer opp er det en liste over filtyper (rullemeny), der det stÅr word-dokument. Klikk nedover i rullemenyen til der det stÅr PDF. Da fÅr du en PDFversjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå